Marius Helstad Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Her er noen bilder jeg tok på Granåsen som jeg vil dele med dere =). Høy ISO men . Houston, we have a fall Det var de bildene . Tar i mot positive kommentarer og negative kommentarer slik at jeg kan forbedre meg =). Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Flotte bilder. Jeg var i granåsen i går og det var et bra arrangement. Bra at ihvertfall Hilde klarte en 3 plass, men vi burde vel kunne forvente at hopperne våre kommer sterkere tilbake senere i sesongen. Håper ihvertfall det Siter
Åge Storli Berg Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Helt greie bilder, men blir veldig mørke. som du ser, i hjørnene er det så og si helt svart... Siter
Marius Helstad Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 som du ser' date=' i hjørnene er det så og si helt svart... [/quote']Akuratt det er meningen får å få selve bilder/personen i fokus under redigeringen, satte på en såkallt Vignetting. Og det blir jo bare mørkere og mørkere utover dagen.. Pluss at når jeg curvet bildet så ble det ikke så bra. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Som nevnt synes jeg også bildene var litt mørke, i tillegg ble de litt like, lite variasjon. Men da er spørsmålet hvor mye forskjellige vinkler og detaljer man kan få med fra tribunen på ett hopprenn. :grin: Bildekvalitetsmessig ble jeg faktisk imponert! Synes du har kommet deg langt den siste tiden Marius, fortsetter du slik blir du virkelig en god fotograf før du har rukket å blitt myndig! Det siste bildet likte jeg spessielt godt! Stå på Marius! Når det gjelder snøen så er ikke den til mye tess i Trondheim for tiden, bare juks og bedrag.. Prøv Kongsberg du! :grin: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Synes at har overdrevet litt for mye med vingettingen.. Slik at bildene ble ganske mørke, men ellers bra! Mathias Siter
Marius Helstad Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Synd at mange av hopperene hadde samme drakter =( det gjore det litt kjedelig, og Ivar, jeg har kansje en deltidsjobb snart til Trondheim Media så =) blir nokk riktig det du sier =). Siter
Andreas Nysveen Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 You lucky bastard! Jeg sitter hjemme med "sykemelding" for tiden, så jeg får sett alt det der på TV, men har sittet å fortalt meg selv hvor gjerne jeg skulle kunnet gjøre det du har gjort i steden! Skikkelig bra Marius. Siter
Marius Helstad Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Hehe, det er jo synd det med ryggen din så, men selfølgelig så kommer det seg er jo sykmeldt selv men jeg gjør hva f**n jeg vil så lenge jeg ikke skader arma^^. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.