Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
som du ser' date=' i hjørnene er det så og si helt svart... [/quote']

Akuratt det er meningen ;) får å få selve bilder/personen i fokus under redigeringen, satte på en såkallt Vignetting. Og det blir jo bare mørkere og mørkere utover dagen.. Pluss at når jeg curvet bildet så ble det ikke så bra.

Skrevet

Som nevnt synes jeg også bildene var litt mørke, i tillegg ble de litt like, lite variasjon. Men da er spørsmålet hvor mye forskjellige vinkler og detaljer man kan få med fra tribunen på ett hopprenn. :grin:

Bildekvalitetsmessig ble jeg faktisk imponert! Synes du har kommet deg langt den siste tiden Marius, fortsetter du slik blir du virkelig en god fotograf før du har rukket å blitt myndig! Det siste bildet likte jeg spessielt godt! :)

Stå på Marius!

Når det gjelder snøen så er ikke den til mye tess i Trondheim for tiden, bare juks og bedrag.. Prøv Kongsberg du! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...