Stian Erik Johnsen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Jeg har et problem i winamp når det kommer til avspilling av lydfiler generelt, både fra CD og fra disk... sangene overlapper hverandre med 5 sekunder eller noe sånt. Noen som kan hjelpe meg? Siter
Martin Dahl Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Trykk ALT+S i Winamp, gå på output som ligger under Plug-ins, velg DirectSound output og configure. Så har du Buffering hvor man kan trykke på reset to default. Så burde det gå i orden hvis det ikke er noe annet som ligger å styrer overlappinga. Siter
Stian Erik Johnsen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 De der ja :grin: takk for kjempe raskt svar Løste problemet det der ja! Siter
Martin Dahl Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ikke noe problem Hvis den fortsatt overlapper sanger på vanlige cd'er er det mulig du må inn på den plug-in som heter waveout output og gjøre det samme der. Siter
Stian Erik Johnsen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 ok, takk! Har ikke prøvd CD enda, skal gjøre det... takker og bukker Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Denne overlappingen er vel PCen som prøver seg som DJ tenker jeg. Slikt er udugelig, ingenting kan overgå ett menneske i mixing av låter. Hvis det ennå ikke virker som det skal må du søke deg fram til "mix together" eller noe i den duren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.