Skrevet 7. desember 2007 17 år Aaah, gikk i fella på denne: 13. Du får en ny sjanse på denne rampete damen.
Skrevet 7. desember 2007 17 år 14 av 16 Hva med disse som representerer Flying Tigers Group? :whistle:
Skrevet 7. desember 2007 17 år Du hadde 16 av 16 riktige! Rimelig simpel, den... Gode greier at Tone var der! :grin:
Skrevet 7. desember 2007 17 år Du hadde 15 av 16 riktige! Eneste jeg bomma på var ho tuppa fra Idol.. kanskje ikke så rart siden jeg ikek ser på det.
Skrevet 8. desember 2007 17 år Eneste jeg bomma på var ho tuppa fra Idol.. kanskje ikke så rart siden jeg ikek ser på det. Hmmm... Hvordan visste du da at hun er fra Idol? :whistle:
Skrevet 9. desember 2007 17 år Eneste jeg bomma på var ho tuppa fra Idol.. kanskje ikke så rart siden jeg ikek ser på det. Hmmm... Hvordan visste du da at hun er fra Idol? :whistle: Du kjenner henne fra IDOL- Margareth Berger - Tone Lise Skagefoss - Tone Damli Aaberge
Skrevet 9. desember 2007 17 år Du hadde 15 av 16 riktige! Gjennomsnittet ligger på 7 av 16 riktige. Jøss... det derm var jo moro.... Men kjæresten min kjenner jeg fortsatt ikke igjen med klær på :grin: :grin: :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.