Marius Fredriksen Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 I går kveld tok Fredrik Andreas Hustad, Tony Nilsen og jeg en flytur sammen på privat FS server. Jeg fant ut att jeg ville fyre opp min PMDG747-400F. Vi fant ut at vi skulle ta noen bilder i formasjon Her er dem: 8zcoItjBoYk Vil bare takke Fredrik Andreas Hustad og Tony Nilsen for en nydelig fly tur Kommentarer settes alltid pris på Siter
Kai Dreyer Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Får å være ærlig så var denne kjedelig. Hvorfor kan du ikke heller bare legge ut bilder i stede for bilder i en film? Siter
Alexander Storvig Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Synes det var bra jeg, artig å fly formasjon. Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Beklager, men dette var langt fra bra Musikken var ikke i stil med bildeserien. Bildeserien var litt for volsom og er enig med kai at du heller burde ha lagt ut bildene. Å produsere en film krever mye mer enn å bare legge noen bilder sammen med noe musikk, det trengs øving og bilder/klipp som er fengende og passer med selve musikken. Søk deg rundt på diverse filmer som har med militær fly eller hva du selv ønsker for å få inspirasjon til ideer på vinkler, musikk, osv. Planlegg bedre til neste gang, kan desverre ikke gi noe bedre tips enn hva jeg allerede har sakt tidligere. Lykke til videre;) Siter
Marius Fredriksen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Takk for alle komentarer. Jeg tok noe film også men dem filene funka desvere ikke denne gangen Skal få med film neste gang Igjen takker jeg for titen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.