Einar Kristiansen Skrevet 17. august 2001 Skrevet 17. august 2001 HEY [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Snakk om flott insiativ Einar Halvorsen!!! Dette var gøy!! at dere som er ATC kunne betjene Nord-Norge i kveld..Hva om å ha en fast uke-kveld hvor ENBD_V_CTR å eventuelt APP på noen av hoved-flyplassene her oppe i Nord ha kunnet ha vært betjent? LN-EMK VWF-040 happy pilot [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 17. august 2001 Skrevet 17. august 2001 Jeg er online i nord så snart jeg har anledning. Blir gjerne med på en fast kveld. Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 17. august 2001 Skrevet 17. august 2001 jeg blir gjerne med og flyr (i første omgang hvertfall, hva kreves det egentlig for å være atc?) bare jeg får pappa til å løsne litt på firewallen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 17. august 2001 Skrevet 17. august 2001 For å bli ATC, sjekk VACCNorway's sine sider. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 17. august 2001 Skrevet 17. august 2001 Hei Vi har jo noe som heter Nordic Corridor Flyin som er tenkt hver torsdag og Arctic Flyin hver søndag. Hva med å bruke søndagene da? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 18. august 2001 Forfatter Skrevet 18. august 2001 Hei Einar,Einar hær..he-he!! Joda, en knall god ide å arrangere Arctic Flyin hvær Søndag.Jeg er iallefall med!! LN-EMK VWF-40 Siter
Stig Sandnes Skrevet 18. august 2001 Skrevet 18. august 2001 Skal bli med når jeg har anledning pr. søndag, [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] MEN som PILOT [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] liker å holde meg i luften... Siter
Mathias Ganss Skrevet 18. august 2001 Skrevet 18. august 2001 Heisann! Flott at du tar initiativ Einar. Er slik at det er satt av en dag i uken (søndag) hvor man (Helst) skal fly/kontrollere i nord-norge! Dessverre er det blitt slik at det er få som følger dette (inkludert meg selv). Man kan jo ikke tvinge noen til å sette seg der oppe. Nå har det seg slik at jeg har kommet i en litt trang situasjon med bytte fra Ungdom til Videregående skole slik at jeg har fått litt lite tid til VACCN i det siste, men jeg lover å komme sterkere tilbake på høsten på flyin fronten! Siter
Einar Halvorsen Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Hei. Da er BODØ_CTR og BODØ_APP bemannet for i kveld. Er det noen ATC som event kan ta BODØ-N_CTR så kan vi dele landsdelen mellom oss. Kanskje noen på TROMSØ_APP, BARDUFOSS_APP eller KIRKENES_APP. Gjerne noen i sør også. Det er opp til dere piloter å bli med nå. Happy flyin Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Er det kl. 2100 loc. dere logger opp!? Jeg kommer, bare si ifra! Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Greit det, kommer i ni-tia! med f16 enbo-enan T/R PS! Ser ikke deg på WhazzUp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.