Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEY [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Snakk om flott insiativ Einar Halvorsen!!! Dette var gøy!! at dere som er ATC kunne betjene Nord-Norge i kveld..Hva om å ha en fast uke-kveld hvor ENBD_V_CTR å eventuelt APP på noen av hoved-flyplassene her oppe i Nord ha kunnet ha vært betjent?

LN-EMK

VWF-040

happy pilot

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skrevet

Heisann!

Flott at du tar initiativ Einar.

Er slik at det er satt av en dag i uken (søndag) hvor man (Helst) skal fly/kontrollere i nord-norge!

Dessverre er det blitt slik at det er få som følger dette (inkludert meg selv). Man kan jo ikke tvinge noen til å sette seg der oppe.

Nå har det seg slik at jeg har kommet i en litt trang situasjon med bytte fra Ungdom til Videregående skole slik at jeg har fått litt lite tid til VACCN i det siste, men jeg lover å komme sterkere tilbake på høsten på flyin fronten!

Skrevet

Hei. Da er BODØ_CTR og BODØ_APP bemannet for i kveld. Er det noen ATC som event kan ta BODØ-N_CTR så kan vi dele landsdelen mellom oss. Kanskje noen på TROMSØ_APP, BARDUFOSS_APP eller KIRKENES_APP. Gjerne noen i sør også.

Det er opp til dere piloter å bli med nå.

Happy flyin

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...