Skrevet 6. desember 2007 17 år Jeg driver for tida å prøve å lære meg hei på mange språk, har kommet opp til disse De første 7 er jo ganske enkelt, så jeg lar vær å skrive dem. 1 Norsk 2 Svensk 3 Dansk 4 Engelsk 5 Fransk 6 Spansk 7 Tysk 8 Kinesisk-------------Ni Haou 9 Japansk-------------Konisjhiwa 10 Arabisk------------Salam(går ganske likt i de fleste muslimske land) 11 Hawaii-------------Aloha(hei og ha det) 12 Hindi---------------Namaste 13 Tamilsk-------------Vanakkam(er litt usikker på den, siden jeg har hørt tre forskjellige ting =P 14 Italiensk-----------Ciao 15 Portugisisk---------Oi 16 Russisk------------Priviet 17 Vietnamesisk-------Chao 18 Thailandsk---------Sawadika Noen som kan noen andre..? =P jeg har et veddemål med en venn, han påstår jeg ikke klarer å lære meg 25...=P
Skrevet 6. desember 2007 17 år 19: Albansk ------- Përshëndetje 20: Maori -------- Kia ora 21: Estlandsk ----- Tere 22: Australsk ------ G'day 23: Koreansk ----- Bangawoyo 24: Nederlandsk ---- Hoi (?) 25: Burmesisk ------Mingalaba Fant denne siden nå HEI
Skrevet 6. desember 2007 17 år Her har du i allefall sikkert rundt 200 språk, der Hei er representert Forresten, dette sto på lista : Norwegian [sortlandsk] (Sortland Norway) Ka farsken, e det du?
Skrevet 6. desember 2007 17 år Haha, sitat fra siden det ble lenket til over: Norwegian [Nynorsk] (Norway) GoddagNorwegian [bokmaal] (Norway) Hei Norwegian [bokmaal] (Norway) Heisann Norwegian [bokmaal] (Norway) God dag Norwegian [bokmaal] (Norway) Morn Norwegian [bokmaal] (Norway) Hallo Norwegian [Nordmørsk] (Norway) Goddág Norwegian [Nordmørsk] (Norway) Goddàjen Norwegian [Nordmørsk] (Norway) [reply; old] Sing Gú Norwegian [Nordmørsk] (Norway) [old] Godt mót Norwegian [Nordmørsk] (Norway) [reply] Godt mót att Norwegian [Nordmørsk] (Norway) [informal] Hêia Norwegian [Nordmørsk] (Norway) [informal] Hæia Norwegian [Nordmørsk] (Norway)[to p.working] Síng ârbeia Norwegian [bergensk] (Bergen Norway) Halloen Norwegian [sortlandsk] (Sortland Norway) Go'da Norwegian [sortlandsk] (Sortland Norway) Ka farsken, e det du?
Skrevet 6. desember 2007 17 år Forfatter Oi(ikke hei) tusen takk alle sammen... :grin: er vel en del å huske på nå...=P
Skrevet 7. desember 2007 17 år Når jeg skulle gjennom passkontrollen i Orlando, Florida, så kunne han passkontrolløren si "takk" på 52 forskjellige språk!
Skrevet 7. desember 2007 17 år Og her hjemme finnes flere som ikke kan si takk på norsk engang. :blush:
Skrevet 8. desember 2007 17 år 9 Japansk-------------Konisjhiwa Her er det ikke helt riktig: om morgenen er det : Ohaio Gosaimas Etter kl 12.00 er det : Konisjhiwa Etter kl 18.00 er det : Konbanwa
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.