Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg ny mobil, Nokia 6120. Har lyst til å overføre litt musikk, men synes Nokia PC Suite ikke er noe særlig bra til det, så lurer på om det er noen som har god peiling på mobil som vet om det finnes alternativer? Har hørt om at det finnes et program eller noe som gjør at men kan overføre via iTunes, noen som vet noe om det?

Skrevet

Jeg bruker bare å legge over musikken som om det var en helt vanlig minne pinne. Mao. du kopierer bare over musikken

Skrevet

Og som jeg ser etter programvareversjonen, så kommer det opp et par spørsmål når du kobler til. Det ene er om du vil koble opp til PC-Suite, det andre er om du vil ha datatilkobling.

Velger du det første, finner du telefonen i Nokia Phone Browser i Min datamaskin. Der kan du finne frem til de stedene du måtte ønske. Så er det bare å dra de over.

Velger du den andre, kommer den opp som om det skulle vært en helt vanlig minnepenn og de samme prosedyrene gjelder her også. Men da blir antennen slått av og du kan ikke motta meldinger eller telefoner så lenge telefonen er koblet til. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …