Jon Berg Jørgensen Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hvor finner jeg den? Står at jeg trenger den til ASRC. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Forresten, kanskje det er noen som kan hjelpe meg litt med å sette opp ASRC? Siter
Magnus Eliassen Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Tror ikke det er så mange som bruker ASRC her, de fleste ATC i Norge bruker VRC Men det kan jo være det er noen som kan noe om ASRC Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Tror ikke det er så mange som bruker ASRC her' date=' de fleste ATC i Norge bruker VRC Men det kan jo være det er noen som kan noe om ASRC Kanskje noen kan hjelpe meg med VRC da? Har ingen ting å si for meg hvilken jeg bruker. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hvis du kender ASRC så er VRC magen til. Knapperne er de samme. Du skal bruge sektorfil og pof-fil fra vaccsca.org Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Hvis du kender ASRC så er VRC magen til. Knapperne er de samme. Du skal bruge sektorfil og pof-fil fra vaccsca.org Jeg kjenner ikke til noen av dem, har nettop begynt på "utdanningen." Siter
Magnus Eliassen Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Da er det en veldig god start og lese godt igjennom manualene De finner du på VRC's hjemmeside. Siter
Kai Dreyer Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Når du får opplæring av mentor, så går mentoren igjennom bruk av VRC/ASRC Siter
Trond Meier Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hei Jon. Det første du må gjøre er å ta eurotesten (http://eurotest.gotdns.com), så kan du søke om TWR trening på www.vaccsca.org etter at du har registert deg der. Da vil du etterhvert få en VRC introduksjon før selve TWR treninga begynner. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Hei Jon.Det første du må gjøre er å ta eurotesten (http://eurotest.gotdns.com)' date=' så kan du søke om TWR trening på www.vaccsca.org etter at du har registert deg der. Da vil du etterhvert få en VRC introduksjon før selve TWR treninga begynner. [/quote']Testen er ferdig og training reqest ble sendt i går kveld Takk for info forresten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.