Skrevet 5. desember 2007 17 år Heisann! Jeg lurte på om noen kunne anbefale noen tillegg til Live Messenger-programmet, for å legge til noen ekstra funksjoner? Er ikke ute etter ekstra smilefjes, winks ol., men heller nyttige funksjoner. F.eks at navnet kan forandres etter hvem som ser det. Noen som har noe på lager? Takker for alle svar!
Skrevet 5. desember 2007 17 år Jess .. Som Kai Dreyer sier, MSN Plus har mange funksjoner. Du kan også ta en titt i plugindatabasen dems. Siden dems finner du her
Skrevet 5. desember 2007 17 år Forfatter Var mye fint der, blant annet autosvar. Fikk et spørsmål her forleden, finnes det noen måte å sjekke om du er blokket av noen på? Jeg svarte nei, men når vi først er i gang spør jeg videre her...
Skrevet 5. desember 2007 17 år Ja det finnes, du kan sjekke det i msn selv. Verktøy- alternativer- personvern- under blokkerigsliste- VIS.. Eller så kan du bruke blockchecker som www.biip.no har.
Skrevet 5. desember 2007 17 år Alternativet Kai viser til fungerer ikke, i allefall ikke hos meg. Den viser ikke om noen har blokkert deg, det fungerer i allefall ikke hos meg, sien jeg nå har testet det ut med flere personer. Det viser derimot hvem som har meg i sin kontaktliste, men som jeg har blokkert, og det kan man jo se rett over også.
Skrevet 5. desember 2007 17 år Ja sant det Aleksander, man får kun opp dem man har godkjent selv og ikke har blokket deg. Men det er ett alternativ om du vet hvem du ser etter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.