Per Johansen Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Ønsker å kjøpe hovedkort som erstatning for et s478 kort som streiket. Hvis noen har et s478 kort (i845PE) brikkesett med AGP-port er jeg interessert. Eksempel på et slikt kort er ASUS P4PE. Andre hovedkort også av interesse, men da som hel pakke med CPU, ram og grafikkort. Ta gjerne kontakt på PM. Siter
Gunnar Malmstrøm Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hej. Vill du ha något kraftigt kort/CPU ,har en del gammalt liggande. Vad ska du bruke det til? mvh Siter
Per Johansen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Skrevet 5. desember 2007 Skal bare brukes til surfing og spill som ikke krever all verden. På det gamle kortet som ikke funker lengre har jeg Pentium 4 2,53 Ghz CPU og et ATI 9700Pro kort. Siter
Gunnar Malmstrøm Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 hej. Ska se vad jeg har . mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.