Skrevet 4. desember 2007 17 år Dagbladet Hyggelig.. Hvorfor sier de alltid, 'trønder' i overskriften hvis det er en trønder som har gjort noe, og f.eks. ikke bergenser når de har gjort noe? Samme med utlendinger.. Men uansett, mange syke folk i verden, og ikke minst i trøndelag
Skrevet 4. desember 2007 17 år Fy F*** så mange dumme folk det er i Norge(verden)... gjøre det for deg selv, og ikke på et offentlig sted:P :grin:
Skrevet 4. desember 2007 17 år Minn meg på å ha eit ekstra setetrekk i plast med meg som eg kan trekke over widerøe sitt sete neste gang eg flyr med dei.
Skrevet 4. desember 2007 17 år Minn meg på å ha eit ekstra setetrekk i plast med meg som eg kan trekke over widerøe sitt sete neste gang eg flyr med dei. Haha .. Ja Folk har et behov for å gjøre det offentlig
Skrevet 5. desember 2007 17 år Forøvrig blir det spesifisert i Adressa at det er en NORD Trønder.. så da er det ok. Og Clamer: Dash 8 - good vibrations - passende signatur der
Skrevet 5. desember 2007 17 år Det var sikkert en opphisset flysimmer på sin første flytur. haha genialt!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.