Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen ganger (altfor skjelden :cry:) på Værnes for å fly. Og flyging blir det bare mer og mer av fremover, spesielt når det blir sommer og jeg (forhopentlig vis) har PPL (a) i lommen (mer korrekt: loggbok-coveret). Problemet (utfordringen) mitt er at jeg bor ca. 11 norske mil unna ENVA. Siden vi har sånn en enorm satsing på kolektivtransport i Trøndelag (eh, nei) koster det meg i overkant av 300 kroner pr tur (altså; for transport til og fra flyplassen). Dessuten må jeg ofte være der tidlig (åh som jeg klager). Derfor lurer jeg på det er noen som har tips til billig overnatting i nerheten av Trondheim lufthavn (som ikke ligger i nærheten av trondheim men på:) Værnes.

Har forøvrig regnet ut at det er billigere for fire voksne som skal fra ENVA til ENRO (eller andre veien) å leie et fly enn å ta bussen eller toget ;)

Skrevet

Det er sikkert en del hybler som blir ledige nå mot sommeren når en del studenter blir uteksaminert fra HINT. En liten hybel i Stjørdal vil vel koste rundt 2000,- i måneden.

Hvis ikke kan du jo bare sove i bua, ta med sovepose.. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...