Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Er noen ganger (altfor skjelden :cry:) på Værnes for å fly. Og flyging blir det bare mer og mer av fremover, spesielt når det blir sommer og jeg (forhopentlig vis) har PPL (a) i lommen (mer korrekt: loggbok-coveret). Problemet (utfordringen) mitt er at jeg bor ca. 11 norske mil unna ENVA. Siden vi har sånn en enorm satsing på kolektivtransport i Trøndelag (eh, nei) koster det meg i overkant av 300 kroner pr tur (altså; for transport til og fra flyplassen). Dessuten må jeg ofte være der tidlig (åh som jeg klager). Derfor lurer jeg på det er noen som har tips til billig overnatting i nerheten av Trondheim lufthavn (som ikke ligger i nærheten av trondheim men på Værnes. Har forøvrig regnet ut at det er billigere for fire voksne som skal fra ENVA til ENRO (eller andre veien) å leie et fly enn å ta bussen eller toget Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 80 kr til Trondheim med flybussen, men det er kanskje ikk i den retningen du skal? 80 kr tilbake Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 80 kr på flybussen ja (og 70 som student), dyrt nok det, men når jeg må fortsette 75 km til blir det enda verre. :cry: :sick: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det er sikkert en del hybler som blir ledige nå mot sommeren når en del studenter blir uteksaminert fra HINT. En liten hybel i Stjørdal vil vel koste rundt 2000,- i måneden. Hvis ikke kan du jo bare sove i bua, ta med sovepose.. :grin: Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Hvis ikke kan du jo bare sove i bua, ta med sovepose.. :grin: Er det lov? Billig er det i alle fall :whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Om det er lov vet jeg ikke, men det skader vel ikke å høre med klubbstyret. Siter
Fredrik Rise Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hør med Rica travel da? Den lille fløyen som er tilknyttet Rica Hell hotel. de har basert seg på billigere hotellrom for folk som skal ut å reise. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.