Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Den var latterlig lett, selv for en med middels flyinteresse.

Du fikk 10 rette av 10 mulige, Gratulerer. Selv om du ikke kan bli en virkelig pilot, så kan du besøke flightsim.no og fly på din egen pc.

Skrevet

Med spørgsmål som: "Hva heter informasjonsansvarlig på Gardermoen lufthavn?" og "Hvilket flyselskap har startet bank?" kan jeg næsten forstå at quizzen mest er for nordmænd...

Skrevet

Jo Kobro heter han, og Norwegian har startet bank :)

Du fikk 10 rette av 10 mulige, Gratulerer. Selv om du ikke kan bli en virkelig pilot, så kan du besøke flightsim.no og fly på din egen pc

Skrevet
Med spørgsmål som: "Hva heter informasjonsansvarlig på Gardermoen lufthavn?" og "Hvilket flyselskap har startet bank?" kan jeg næsten forstå at quizzen mest er for nordmænd...

Tycker du det är konstigt när det publiceras i en Norsk tidning ?

Det heter fortsatt IKKE sas-braathens.

Vad heter det då ?

Skrevet

Evig lett 10 av 10.

Du fikk 10 rette av 10 mulige, Gratulerer. Selv om du ikke kan bli en virkelig pilot, så kan du besøke flightsim.no og fly på din egen pc

Skrevet

Tycker du det är konstigt när det publiceras i en Norsk tidning ?

Nej nej...sorry, men jeg havde nu ikke forventet at støde på et spørgsmål om informationsansvarlig på Gardermoen, når rubrikken er "Fly-quiz".

Skrevet

Hvilket flyselskap har startet bank?

Svaralternativer:

SAS-Braathens

Finnair

Norwegian

Der ligger feilen.

Skrevet

Vet Michelle er ganske så nærsynt, men skjønner ikke på hvilket grunnlag man her kan skrive at hverken hun, Martin, Sindre eller Aleksander kan bli noe flyger i virkeligheten? :confused:

Skrevet

Jeg klarte merkelig nok å svare riktig på alle 10 spørsmålene, men undres på hvordan han vet at jeg ikke er i stand til å bli pilot. Jeg la jo ikke inn noen personlige data? :confused: Muligens har han tilgang på personlige info eller noe slikt? :crazy:

Skrevet
Vet Michelle er ganske så nærsynt' date=' men skjønner ikke på hvilket grunnlag man her kan skrive at hverken hun, Martin, Sindre eller Aleksander kan bli noe flyger i virkeligheten? :confused: [/quote']Jeg satser faktisk på flygerutdanning :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …