Gå til innhold

Favoritt serie ?? siden vi er så godt igang

Anbefalte innlegg

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Haha, selvsagt! Hvordan i all verden kunne jeg glemme å føre opp den i listen min :grin: ?

Skrevet

Futurama, The Simpsons og South Park troner nok høyt på lista mi. I tillegg ser jeg ofte på seriene som vises på hverdagene etter skoletid.

Det vil si:

Friends

MacGyver

According to Jim

8 Simple Rules(den serien ble brått mye mindre interessant da jeg fikk vite av jenta som spiller den yngste søstra i familien ble født i 1979 :eek:)

Alle elsker Raymond

Two and a half men

Bundy (som går på viasat4, var mye artigere da jeg var 10år men..)

Seriene i lista er mest til tidsfordriv, det er de tre seriene jeg har skrevet øverst i posten jeg virkelig interesserer meg for.

Ser også en og annen animè når jeg finner noen interessante.

Forresten, er "American dad" og "Family guy" laget av samme folk? Har bare såvidt tittet på "American dad", og det virker jo som en total rip-off.

Skrevet

Laget av samme folkene ja, "American dad" begynnte som en serie som virket som om den fikk de vitsene som var for dårlige for "Family Guy", men det har tatt seg opp endel...fortsatt ikke en serie som kan måle seg med The Simpsons, South Park og Futurama, men helt kurrant.

Skrevet

En del jeg forventet å finne. Men ble sjokka over at Dexter ikke er nevnt. Den serien er jo bare genial. Okke som helst, her er lista mi over dt jeg henter på nett:

24 - spenning (venter i spenning på neste sesong)

Heroes - spenning/sci-fi (sesong 2 akkurat avsluttet)

Dexter - spenning/?? (godt og vel midtveis i sesong 2 - sykt kult, bokstavlig talt :D! Ikke gi opp etter første episode, selv om opplegget virker litt sært)

Prison Break - spenning/action

Lost - mystery

The Unit - military (spoler forbi hustrubitene :D)

Traveller mystery/crime? (well, mini-serie)

Daybreak - mystery/crime (ferdig nå, de siste kun tilgjengelig på nett?)

Lost Room - mystery/scifi (miniserie, steinbra!!)

Journeyman - scifidrama? (til dels avsluttende episoder)

Sleeper Cell (smågammel nå, vet ikke om det blir mer av denne)

Det var i hvertfall mine tips til serier jeg syns er gode.

Ellers kan jeg nevne

The Heist - spenning/action/crime. Sinnsykt bra men desverre lagt i grus fordi den kosta for mye :S

Invasion - spenning/scifi. Begynte bra, men så dabba det mer ut i drama dill. Aner ikke om de forsatt lager denne, jeg har i hvertfall gitt opp :)

Jericho - "drama". Vel, det ble for mye drama etterhvert. Begynte også bra.

Surface - "scifi". Begynte som scifi/adventure greier, men så tok det bare helt av og ble direkte latterlig. Denne er vel også kansellert.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...