Sten Arne Bryde Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Her er lista mi: *Band of brothers *From the earth to the moon *Buffy the Vampire slayer *Star Trek (DS9,TNG,VOY,ENT) *Stargate SG-1 *Mythbusters *Hamilton (fullversonen av filmen med Peter Stormare og Mark Hamill) Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 * Scrubs * The Unit * South Park * Family Guy * American Dad Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 *LOST *Family Guy *Prison Break *The Simpsons Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Gratulerer med dagen Børge. Her er mine topp 3: 24 American Dad The Spimpons Men 24 er fortsatt best :-) Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Greys Anatomy Alf (Han fra Melmack) Prison break CSI New York (Pga intro-låta)Kan noen skaffe meg den forresten ? Vet at det er The Who som har den , men ikke mer... Og seff Family Guy Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Frode: The who - Who are you Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Greys AnatomyAlf (Han fra Melmack) Prison break CSI New York (Pga intro-låta)Kan noen skaffe meg den forresten ? Vet at det er The Who som har den ' date=' men ikke mer... Og seff Family Guy [/quote'] Introlåten The Who- Baba O'Riley (Teenage Wasteland) Har egentlig ingen favoritter Peking Express Rikest Røst Norges herligste Nissene på låven :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 NIssene på låven er rett og slett noe av den mest bortkastede tv-tiden som har vært brukt siden Snurrepiperier på NRK 1 i sin tid...synes jeg da... Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Smak og behag det vel... Alf er også bare teit. Siter
Tommy Bernes Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Topp 3 *Mythbusters *Rikets røst *Grey anatomy Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Scrubs Stargate SG-1 Prison Break CSI:NY Robin Hood (Nye BBC serien! ) CSI Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Ser på litt av hvert. - One Tree Hill - Family Guy - The Simpsons - Secret Dairy of a Call Girl - Hummer og kanari som går på Nat. Geo, Discovery og History Channel Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 EDIT: American Chopper, Discovery er min nr 1. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har i det store og hele mer sansen for serier enn filmer, så her blir lista brått litt lenger enn i filmtråden...og til forskjell fra amerikanske filmer så syns jeg faktisk det er mye bra amerikanske serier. (I ingen spesiell rekkefølge (annet enn alfabetisk)). - Band of Brothers - Death Note - Family Guy (selv om kvaliteten varierer litt vel mye) - Full Metal Alchemist - Futurama (i mine øyne den beste animerte komiserien noensinne laget) - Mythbusters - Seinfeld (beste sitcom) - South Park - The Simpsons Siter
Filip Gundersen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 1. Family Guy 2. The Simpsons 3. Air Crash Investigation 4. Pissen Brakk :grin: 5. South Park Siter
Magnus Eliassen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 1. Scrubs 2. Scrubs 3. Scrubs 4. Family Guy 5. Prison break Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 1. The Simpsons 2. LOST 3. Air Crash Investigation :grin: 4. Scrubs Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 The Wire, The Simpsons, Jackass, Wildboyz, Viva la Bam, Balls of Steel og selvfølgelig Mythbusters. Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 -Air Crash Investigation -Top Gear -The Simpsons Siter
Elias Lundereng Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Flyhavarikommisjonen Kongen av queens Simpsons How it's made Brainiac :grin: Siter
Marius Helstad Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Prison Break Lost 24 Greys Anatomy Kongen av Queens Scrubs er min liste ^^. Siter
Tom André Brenna Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 1. 24!! Ingen over, ingen ved siden, men alle laaaaangt under... 2. Entourage! Genial gjeng! 3. Prison Break Siter
Thomas Olsen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Futurama!! Nå som det er laget en ny film med Futurama, med 2 eller 3 til på vei, så er livet verdt å leve igjen Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det er tre Futurama-filmer til på vei...hvor en av dem skal være en ren fantasyfilm med karakterene fra Futurama, jeg gleder meg ihvertfall. Den første filmen var bra, men jeg vet at de kan bedre, så det er bare å glede seg. Siter
Truls Grande Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mine er vel: *Survivorman *Kongen av Queens *My Name Is Earl *LOST *CSI - NY/Miami/LV *Cops *NCIS *24 Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 1. 24!! Ingen over' date=' ingen ved siden, men alle laaaaangt under...2. Entourage! Genial gjeng! 3. Prison Break [/quote'] Bra det var andre 24 fans her også, for nå begynte jeg nesten og føle meg alene. Drit i jula, drit i nyttår, bare vent til sesong 7 begynner på amerikans fjernsyn i januar. Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 1. Livsfarlig fangst (krabbefiske i Alaska) 2. Scrubs. 3. M*A*S*H 4. Mr. Hornblower. komme sikkert på mer. Siter
Einar Bendigtsen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 For min del blir det å velge mellom pest og kolera. Men Startrek velger jeg som den beste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.