Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tysk film "Lola" som no. 1

Den så vi i på skolen en gang' date=' noe av det verste jeg har opplevd. Fy faen så kjedelig film :P [/quote']

Må sige mig enig i ovenstående. MEGET mærkelig film, og så hedder den forresten "Lola rennt". Tyske film er generelt ikke mine favoritter, selvom "Das Leben der Anderen" nu er udemærket.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gratis Børge med dagen....Top Gun er nokk min favoritt. eneste jeg iriterer meg over er denne mig som absolut ikke er mig.

Skrevet

Jeg er mer serie en film menneske. Men noen filmer er absolutt på favorittlista

*Ringenes Herre triologien, på en klar første plass

*Star Wars 1-6

*Indiana Jones 1-3

*Star Trek 1-10

*Da Vinci code (gleder meg til oppfølgern)

Skrevet

Jeg liker igrun de fleste filmer. Star wars er jo utrolig bra, men må nok si at selve smaken min faller til regissørene, David Zucker og Jim Abrahams! Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Foreksempel Airplane 1 og 2 og Mannen med den nakne pistol :D

Gjest Børge Litangen
Skrevet
Det er noe som fasinerer meg veldig ved måten Mr. Sparrow snakker og oppfører seg på.

Liker du måten Depp famler med hendene på' date=' burde du absolutt se [i']Fear and Loathing in Las Vegas[/i] ;) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...