Magnus Wiik Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Fem ut av det blå: 2001: En romodyssé A Clockwork Orange O Brother, Where art Thou? Fargo (Jeg innrømmer det, Kubrick og Coen-brødrene er mine menn) Siter
K J Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Tysk film "Lola" som no. 1 Den så vi i på skolen en gang' date=' noe av det verste jeg har opplevd. Fy faen så kjedelig film [/quote'] Må sige mig enig i ovenstående. MEGET mærkelig film, og så hedder den forresten "Lola rennt". Tyske film er generelt ikke mine favoritter, selvom "Das Leben der Anderen" nu er udemærket. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Er jeg teit om jeg sier Napoleon Dynamite :grin: ? Siter
Alexander Storvig Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Er jeg teit om jeg sier Napoleon Dynamite :grin: ? Absolutt ikke. Den skal faktisk gå på TV ikveld og jeg skal se den(igjen). :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jøss, Storvig. DER var du effektiv Takk skal du ha. Skal bestille når cash ruller inn Hadde ikke trodd jeg skulle fått treff på den forespørslen der gitt Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Gratis Børge med dagen....Top Gun er nokk min favoritt. eneste jeg iriterer meg over er denne mig som absolut ikke er mig. Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Fem ut av det blå : Politiskolen 1-6 Alf fra Melmack Starwars-serien Greys Anatomy- season 1- Alle the simpsons-dvdene. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er mer serie en film menneske. Men noen filmer er absolutt på favorittlista *Ringenes Herre triologien, på en klar første plass *Star Wars 1-6 *Indiana Jones 1-3 *Star Trek 1-10 *Da Vinci code (gleder meg til oppfølgern) Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Er ufattelig mange knasende gode filmer der ute, så å si en favoritt film er jo ganske umulig, men man kan jo liste noen av de man virkelig setter pris på. Pulp Fiction Lost in Translation Forrest Gump Top Gun Snatch Crash Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Kommer det oppfølger til DaVinci-koden? Snakker om å ødelegge filmen... en er ok, oppfølger blir for dumt... Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Det er ikke akkurat en oppfølger, men det er samme forfattere,men en annen historie. (Angels and deamons mener jeg den heter) Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Engler og demoner er vel før davinci koden i tid, ikke akkurat oppfølger. Blir vel en serie basert på rollen i bøkene. Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Å ja... stemmer... glemte at de der på en måte hang sammen... Har lest de. Mora mi anbefalte meg dem, og jeg lånte på biblioteket... Bra bøker. Nesten slik at filmen var skuffende... Siter
Marius hatlehol Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg liker igrun de fleste filmer. Star wars er jo utrolig bra, men må nok si at selve smaken min faller til regissørene, David Zucker og Jim Abrahams! Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge. Foreksempel Airplane 1 og 2 og Mannen med den nakne pistol Siter
Andreas Nysveen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 "Curse of the black pearl" Jeg er litt enig med deg der Ivar. Det er noe som fasinerer meg veldig ved måten Mr. Sparrow snakker og oppfører seg på. Siter
Filip Gundersen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Thank You For Smoking måten den filmen er laget på helt gennial! Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det er noe som fasinerer meg veldig ved måten Mr. Sparrow snakker og oppfører seg på. Liker du måten Depp famler med hendene på' date=' burde du absolutt se [i']Fear and Loathing in Las Vegas[/i] . Siter
Andreas Nysveen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har ikke hørt om den filmen, så jeg skal være forsiktig med hva jeg sier om den. Men kan bekrefte at Depp imponerer meg som skuespiller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.