Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Jeg holder på og laste ned Hjelp, det er juleferie! Men finner ikke norsk tekst til :( Har søkt veldig mange steder, noen som vet hvor jeg kan få tak i?

Skrevet

Enig med siste talar. Dan Aykroyd og John Belushi saman med dei gamle "The Blues Brothers" medlemmane er berre heilt storslagent. Genialt bra musikk ilag med hysterisk morosame konfliktar og hendingar :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Det er :cool: Blues Brothers :cool:' date='

ingen over ingen ved siden av !!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote']

Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo, (spectrum privat party) og høre de live, fantastiske gutter, har det på video.....husker det godt , pga. jeg måtte avbryte party, fikk min sønn Thobias, den natten...tror de faktisk aldri har hvert i Norge uten om denne festen,,,,det sto det i VG ihverfall.....

Skrevet

Hmm, vanskelig spørsmål, jeg har ikke en definitiv favorittfilm...men det er endel filmer jeg syns er veldig gode, Oldboy syns jeg f.eks er en utrolig god film. Jeg liker ikke amerikanske filmer noe særlig (selvfølgelig med noen få hederlige unntak, som den originale Star Wars-trilogien), jeg syns rett og slett ikke at amerikanske filmskapere klarer å skape like engasjernede og vakre filmer som det asiatiske- og endel europeiske filmskapere gjør.

Skrevet
Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo.

Med FS 2000 da eller?

hehe, den var god :grin:

Husk at John Belushi døde 5. mars 1982 da... Dan Akroyd slutte jo da i Blues Brothers, men bandet fortsatte jo videre....

Blues Brothers 2000 er ganske kul film det også og ikke minst musikken :D

Skrevet

Har aldri likt Blues Brothers 2000. Blues Brothers vart ikkje det same utan at Dan Aykroyd og John Belushi. Dei tapte seg dag for dag etter det.

Skrevet

The Bourne Identity, The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum synes jeg er en fantastisk god serie af film. De ligger vældig højt på min liste.

Skrevet
The Bourne Identity' date=' The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum synes jeg er en fantastisk god serie af film. De ligger vældig højt på min liste. [/quote']

Umulig å velge bare én film, har svært mange favoritt filmer!

Må si meg enig i Kristian ovenfor, Bourne-serien er bare rå!!

Elsker hele den serien, samt de fleste av Alien-filmene, og ikke

Minst: Oceans Eleven/Twelve/Thirteen.

I tillegg: I Robots, The Island, The Italian Job, V for Vendetta,

Syriana, Munchen, The Da Vinci Code, osv osv..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo.

Med FS 2000 da eller?

Nei det var med en tidlig versjon av FSX!.

Disse fløy vi inn exclusive fra US til Partyet, de sang 5 sanger og reiste hjemm igjen. Og det var ikke flysimulator, ,,,,, real...:-)Sto om det i VG.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...