Kristoffer Vinje Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Min favorittfilm er Hjelp! - Det er Juleferie! Jeg gleder meg ikke til julaften før denne går på TV3. :grin: Noen andre som har noen spesielle favoritter? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg holder på og laste ned Hjelp, det er juleferie! Men finner ikke norsk tekst til Har søkt veldig mange steder, noen som vet hvor jeg kan få tak i? Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Ja, i butikken. Min favorittfilm er "Master & Commander - The far side of the world" Siter
Tor Kjetil Dahl Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Det er :cool: Blues Brothers :cool:, ingen over ingen ved siden av !!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter
TOS Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Enig med siste talar. Dan Aykroyd og John Belushi saman med dei gamle "The Blues Brothers" medlemmane er berre heilt storslagent. Genialt bra musikk ilag med hysterisk morosame konfliktar og hendingar :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har alltid elsket Ace Ventura Jim Carrey er bare så genial! Også fan av mange Jackie Chan filmer Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Det er :cool: Blues Brothers :cool:' date=' ingen over ingen ved siden av !!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote'] Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo, (spectrum privat party) og høre de live, fantastiske gutter, har det på video.....husker det godt , pga. jeg måtte avbryte party, fikk min sønn Thobias, den natten...tror de faktisk aldri har hvert i Norge uten om denne festen,,,,det sto det i VG ihverfall..... Siter
Ivar Hestnes Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Blues brothers var faktisk i Kristiansund for ca 15-16 år siden Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Av en eller annen merkelig grunn er jeg veldig glad i filmen K-Pax.. Kevin spacey er uten tvil favoritt skuespilleren Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hmm, vanskelig spørsmål, jeg har ikke en definitiv favorittfilm...men det er endel filmer jeg syns er veldig gode, Oldboy syns jeg f.eks er en utrolig god film. Jeg liker ikke amerikanske filmer noe særlig (selvfølgelig med noen få hederlige unntak, som den originale Star Wars-trilogien), jeg syns rett og slett ikke at amerikanske filmskapere klarer å skape like engasjernede og vakre filmer som det asiatiske- og endel europeiske filmskapere gjør. Siter
T. Paulsen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo. Med FS 2000 da eller? Siter
Truls Petter Elven Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo. Med FS 2000 da eller? hehe, den var god :grin: Husk at John Belushi døde 5. mars 1982 da... Dan Akroyd slutte jo da i Blues Brothers, men bandet fortsatte jo videre.... Blues Brothers 2000 er ganske kul film det også og ikke minst musikken Siter
TOS Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har aldri likt Blues Brothers 2000. Blues Brothers vart ikkje det same utan at Dan Aykroyd og John Belushi. Dei tapte seg dag for dag etter det. Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har ikke noen spessiell favorittfilm, men syns The Produsers er ganske morsom! Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Michael Moores SiCKO og Pink Floyd - The Wall! Siter
K J Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 The Bourne Identity, The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum synes jeg er en fantastisk god serie af film. De ligger vældig højt på min liste. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 The Bourne Identity' date=' The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum synes jeg er en fantastisk god serie af film. De ligger vældig højt på min liste. [/quote'] Umulig å velge bare én film, har svært mange favoritt filmer! Må si meg enig i Kristian ovenfor, Bourne-serien er bare rå!! Elsker hele den serien, samt de fleste av Alien-filmene, og ikke Minst: Oceans Eleven/Twelve/Thirteen. I tillegg: I Robots, The Island, The Italian Job, V for Vendetta, Syriana, Munchen, The Da Vinci Code, osv osv.. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde i 2000 gleden av og fly disse gutta over til oslo. Med FS 2000 da eller? Nei det var med en tidlig versjon av FSX!. Disse fløy vi inn exclusive fra US til Partyet, de sang 5 sanger og reiste hjemm igjen. Og det var ikke flysimulator, ,,,,, real...:-)Sto om det i VG. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Må si meg enig med Kristian jeg også, i tillegg til at jeg legger på Top Gun... :grin: Siter
Magnus Eliassen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Pulp fiction er den mest geniale filmen jeg har sett Siter
K J Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 ...og er vel næsten en "must-see", selvom jeg faktisk aldrig har set hele filmen Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Noen som har sett one six right????Flyfilm. Fikk låne den og se på den fra NAK shop i Oslo.. mye historie der... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Saving Private Ryan med Forrest Gump på en god nummer dos. Siter
Johan Clausen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tysk film "Lola" som no. 1 med Forrest Grump eller Citizen Kane på plads 2. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tysk film "Lola" som no. 1 Den så vi i på skolen en gang, noe av det verste jeg har opplevd. Fy faen så kjedelig film Siter
Carl Fredrik Ness Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Filmer som ligger høyt på listen min er: Forrest Gump, Cast Away, Jasoun Bourne serien, Ringens Herre triologien, Star Wars, Saving Private Ryan og Jurassic Park 1 og 2. Siter
Stig Enoksen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Også fan av mange Jackie Chan filmer Da er vi to, jeg bare digger denne karen Siter
Frode Skibrek Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Jeg driver å leter meg skjeiv etter en film som heter "The big Blue", fra slutten av 80-tallet. handler så vidt jeg vet om dykking.. Dersom noen klarer å få tak i den eller kanskje har den, er jeg interessert. Siter
Alexander Storvig Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Fant den her Frode: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5540/Big-Blue-Version-Longue/Product.html# play.com sender også til utlandet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.