Øyvind Grassdal Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg vet at dette bildet er blitt vist før, men det er så genialt. Ha en god kveld Det er vist bedre å bare linke til bildet på nettstedet, jeg har ikke mulighet til å forminske det. Skilt å di Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Synest det er like bra hver gang jeg ser det. Siter
Frode Skibrek Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Lett å resize da på www.photobucket.com i allefall... Siter
Geir Teigo Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Kan noen ta en titt under bordene på sola? Husker jeg lå på en sofa i avgangshallen å slappet av da jeg skulle fra Madla til Sortland. Under bordene var det klistremerker som sa at "Nå har du drukket nok!" Var reklame for en eller annen edruelighetsorganisasjon... Siter
Stian Haabeth Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Når var dette Geir? Er det lenge si er det sikkert ikke der lenger fordi hele flyplassen er bygd om og alt mat og de er nytt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.