Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Til tross for eksamenskjør blir det tid til et par flyturer innimellom Bildene er fra blant annet Stavanger, Bergen, Malaga og Tenerife. Dersom noen har kommentarer av ulikt slag mottas disse med takk! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Mange fine bilder, men må komme med litt kritikk som kanskje kan gjøre bildene dine enda bedre. Synes de første bildene av 737 en var litt uklare og på noen av bildene(DC10) var det litt for mye kontrast....Digger de to siste av Easyjet sin 737....Stå på og kom med fler bilder!!! Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Takker:) Har med hensikt lagt inn litt blur i bakgrunnen av bildet på de første for å skape litt "bevegelse" i bildet.. DC10 bildene harr nok litt for mye kontrast ja! Takker for kommentar Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Flott stemning i bildene dine Siter
Ove Undheim Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei Fine bilder. Hvilke scenery har du lagt inn for å få det så bra på Sola ? Mvh Ove Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Scenery på Sola er gode gamle Norway Airports til FS9, du finner det i filbiblioteket her på siden Ellers, takk for kommentarer Siter
Ove Undheim Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Ok - jeg kjører FSX, og såvidt jeg kan se så er det ikke laget noe utenom default for Sola. Har søkt endel, men finner bare 3 flyplasser som er forandret i Norge. Noen som vet om man kan kjøre "Norway Airports" i FSX ? Mvh Ove Siter
Paulo Fernandes Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Flotte bilder, nå fikk jeg lyst til å fly Er det min PMDG SAS Braathens paint forresten? Siter
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Takker! Og hvis du nå bestemmer deg for å fly, sørg for å få tatt og lagt ut nye screens da, blir like imponert hver gang du er aktuell med nye screens, du gjør en utrolig jobb! Er din paint ja, uten tvil den beste painten tilgjengelig! :grin: Siter
A L Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hvor har du fått tak i 737-300 easy jet og SAS painten og selve flyet ? Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Fine bilder,Jarle! noen av de så ekte ut! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.