Helge Bø Skrevet 16. august 2001 Skrevet 16. august 2001 Les denne meget interesante artikkelen i Stavanger Aftenblad: http://www.aftenbladet.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=87817" TARGET=_blank>www.aftenbladet.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=87817 Dessverre er det bare SAS som kan redde Braathens nå, mener Braathens selv. (dessverre sier jeg da)...blir tvunget tilbake til SAS [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] I motsatt fall vil Braathens gå i oppløsning, og nesten 5000 mister jobben med øyeblikkelig virkning. Om så skjer blir det kaos i norsk luftfart pga alt for liten kapasitet sies det...og jeg tenker meg en krafig økning i billettprisene. Konkurransetilsynet gir endelig svar senest den 22. Dette er triste greier [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Huff...etterhvert som jeg leser den artikkelen høres det ut som reneste dommedag for norske flyreisende [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Konkurransetilsynet er vel bare nødt til å godta dette oppkjøpet? Og jeg gir meg...SAS er ålreit likevel, alt er bedre enn det som sies her... [ 16-08-2001: Endret av: Helge Bø ] Siter
SH Skrevet 16. august 2001 Skrevet 16. august 2001 Har litt vansklig for å tro at 5000 kan miste jobben over natten i Norge idag....sånt skjer vell bare ikke? Siter
Gjest Skrevet 16. august 2001 Skrevet 16. august 2001 Har Helge Bø oppført seg som "bølle" som lager kvalme for besetning og reisende hos SAS siden han lider av slik "vegring" og blitt kasta av flyet. Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 16. august 2001 Skrevet 16. august 2001 finn jobber til dem du da... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.