Skrevet 29. november 2007 17 år Veldig kjipt men måtte jo le http://www.liveleak.com/view?i=3c0_1196284764
Skrevet 29. november 2007 17 år Hehe, fy flate! :grin: Artig nå, men tror ikke resten av turen ble som planlagt..
Skrevet 29. november 2007 17 år Dårlig gjort av fartøysjefen å fortsette å fly bajas når en av passasjerene langt fra har det noe godt syns jeg da!
Skrevet 29. november 2007 17 år Dårlig gjort av fartøysjefen å fortsette å fly bajas når en av passasjerene langt fra har det noe godt syns jeg da! Slutter meg til denne.
Skrevet 29. november 2007 17 år Herlig video:) Minner meg om en gang vi fløy rundt sør-norge, der piloten ikke klarer å nå spyposen i tide, og tømmer magesekken over panelet og venstrearmen min. En "herlig" søt lukt som brer seg utover og fortsatt en halvtime til landing:sick: Når man snakker om negative G. bpKyLvI-ivE
Skrevet 29. november 2007 17 år Error: Video file not found Gikk fint nå når jeg prøvde på PC-en hjemme. Var personene i det hele tatt fastspennt? :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.