Magnus F. Meese Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Her følger noen bilder av Level-D 767 som jeg akkuratt har begynt å fly, her med et eldre Ethiopian livery. Tar gjerne imot konstruktiv kritikk, Enjoy Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 herlig og fly LVL-D 767,men ikke det fineste painten jeg har sett.Uansett,får du mange flotte timer bak stikka,på denne utrolig gjennomførte maskinen Siter
Magnus F. Meese Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Blir noe annet med en paint når du har flydd med akkuratt det flyet i real Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 konstruktiv kritikk skal du få: Du må skru på AA, ellers blir både flyet og sceneryet hakkete. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 ah, har missforstått og altid trodd den skal være AV under bildetagning, men da så Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Blir noe annet med en paint når du har flydd med akkuratt det flyet i real :grin:.hehe.Ja det er da kult Siter
Magnus F. Meese Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Nokken som har peil på kordan man skrur på AA i ATI forresten? :crazy: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Har ATI skjermkort, og hvis du ser nede i høyre hjørne på skrivebordslinja, kan du få opne CATALYST Control Center. Det kan du sette på AA, det har i allefall jeg gjort....Lykke til Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 finner det ikke :crazy: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hmm, kan du ikke se i manualen for PC'en eller noe i den duren???? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 manualen ja, hvem vet hvor den er Siter
Michael A B Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Har ATI skjermkort' date=' og hvis du ser nede i høyre hjørne på skrivebordslinja, kan du få opne CATALYST Control Center. Det kan du sette på AA, det har i allefall jeg gjort....Lykke til [/quote'] Om du ikke har ikonet for Catalyst Control Center nede på oppgavelinja skal en kunne finne det ved å høyreklikke på et tomt område av skrivebordet, da skal det stå øverst i menyen som dukker opp. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Merkelig, har ATI-ikonet, men noe CATALYST CC finenr jeg da ikke.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.