Gå til innhold

Norpilots - Dømt til undergang av sin egen eier...

Featured Replies

Skrevet

Ser på NP sine sider at jaja, dere kan jo lese hva det står selv selv:

Norpilots.jpg

Tror ikke jeg skal nedverdige meg til å kommentere dette engang...men det viser jo hva slags "proffesjonalitet" som hersker der....når de faktisk klarer å legge ut slik uten å ha ett fnugg av bevis for påstandene sine.

Nå bør NP legges ned for godt. Det har vært nok tabber og ansvarsfraskrivelser fra nettstedets eier til at de bør kunne fortsette på dette viset.

Og for å presisere... JA jeg og Kristian har vært uenige om hvordan NP burde drives, og derfor ble jeg sparket som admin uten noen form for forklaring eller varsel, noe som også fremstår for meg som særdeles uprofft, hvorpå Kai Dreyer kom inn og overtok min stilling etter det jeg har forstått, noe som i og for seg er greit ihvertfall for min del, da han bare skakkkjørte stedet enda mer. Men det snakkes det selvfølgelig ikke høyt om...

Jeg har nå valgt å avslutte alle mine forbindelser til NP som ett resultat av disse og foregående hendelser, for å vie min tid til flightsim.no og mine oppgaver her.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor vi hele tiden skal holdes informert om hva som skjer på det stedet. Jeg regner med at de 102 medlemmene der får det med seg uten at det postes her...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.