Gå til innhold

Nidar TV-Godt, hvor har den blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om vi hadde kommet i dialog med Nidar, sånn at vi kunne hatt en "Digg med Nidar"-kveld, hadde det vært skamkult. Så kunne de supplert med masse snadder og lekkerbisker - og vi på vår side, hadde stilt med god underholdning og mat, e.l.. F.eks. leie en kinosal og se film eller noe.. Alt fra FS-videoer til.. Hva man nå skulle finne på å ha med. :P

Skrevet
Om vi hadde kommet i dialog med Nidar' date=' sånn at vi kunne hatt en "Digg med Nidar"-kveld, hadde det vært skamkult.[/quote']

Oh, noe slikt vil jeg være med på :grin:

Mvh han som ble kjent igjen av guidene som "den som spiste så mye godterier" da jeg var på Nidar for annen gang :blush:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Dette er noe av den dummeste tråden jeg har sett på forumet her.....og ja jeg liker hobby jeg også......

Skrevet
Kanskje best å få SATS med på opplegget? :)

Hadde du sett meg ville du sett at jeg ikke har behov for noen økter hos SATS etter å ha spist litt godis ;)

*kremt* For å holde tråden noenlunde "on topic", så savner jeg at Freia selger karamellkjernen en finner i Toppris alene. Da jeg var på guiding hos Freia ble vi servert disse alene, og det var utrolig godt.

Skrevet
Dette er noe av den dummeste tråden jeg har sett på forumet her.....og ja jeg liker hobby jeg også......

Wake up! :grin:

Men i fare for "hets" fra vår kjære Geir som synes vi er så utholdelig dumme så trykker jeg (.) :grin:

Hvis vi hadde fått istand ett "Nidar treff" med rundt 10 deltakere tror jeg faktisk vi kunne fått med ett treningssenter slik at de hadde sponset oss med en gratis trening. :grin: Men jeg er som deg, en sjokelade til og fra gjør ingen utmåling på kroppsmasse! :grin:

Men før vi havner helt i drømmeland å sporer helt av her, ett brev vil bli send til "the head" hos Nidar Trondheim iløpet av uken, stemplet "militærpolitiet". :grin:

Skrevet

Da må vi omgå systemet og passe på at det ikke havner hos Brendås, Ivar! Det er viktig viktig! ;) Jeg stoler ikke på tollklarering som blir utført av en trønder! :grin:

Skrevet
Men før vi havner helt i drømmeland å sporer helt av her' date=' ett brev vil bli send til "the head" hos Nidar Trondheim iløpet av uken, stemplet "militærpolitiet". :grin: [/quote']

Heh, skal du skremme dem? :) En kan melde seg på guidet tur her: http://nidar.no/

Jeg hadde engang et telefonnummer for det også, vet ikke hvor jeg gjorde av det dog :blush:

Da må vi omgå systemet og passe på at det ikke havner hos Brendås' date=' Ivar! Det er viktig viktig! ;) Jeg stoler ikke på tollklarering som blir utført av en trønder! :grin: [/quote']

Joda, jeg har bodd her i noen år nå, men trønder blir jeg aldri! :grin:

Skrevet
Men før vi havner helt i drømmeland å sporer helt av her' date=' ett brev vil bli send til "the head" hos Nidar Trondheim iløpet av uken, stemplet "militærpolitiet". :grin: [/quote']

Heh, skal du skremme dem? :)

La meg si det på denne måten, en konvolutt med det stemplet havner somregel rett på kontorpulten til "sjæfen sjøl" istedet for å bli åpnet av bortgjemt av enkelte mellomledd. :whistle:

Skrevet
La meg si det på denne måten' date=' en konvolutt med det stemplet havner somregel rett på kontorpulten til "sjæfen sjøl" istedet for å bli åpnet av bortgjemt av enkelte mellomledd. :whistle: [/quote']

Får håpe at det ikke kommer et brev i retur til sjefen din da ;)

Skrevet
La meg si det på denne måten' date=' en konvolutt med det stemplet havner somregel rett på kontorpulten til "sjæfen sjøl" istedet for å bli åpnet av bortgjemt av enkelte mellomledd. :whistle: [/quote']

Får håpe at det ikke kommer et brev i retur til sjefen din da ;)

Stempelet viser bare til returadresse, da jeg ikke har noen fast adresse for tiden.. Men nok om den saken. :grin:

Hvem av dere vil være med på dette da, må jo vise til hvor mange av oss som er engasjerte og hvilke navn jeg skal ha med i "med vennlig hilsen!" :grin:

Skrevet
Hvem av dere vil være med på dette da' date=' må jo vise til hvor mange av oss som er engasjerte og hvilke navn jeg skal ha med i "med vennlig hilsen!" :grin: [/quote']

Om det er snakk om Nidar-tur, så vil jeg mer enn gjerne være med :blush:

Skrevet

Dæven døtte meg ta gutter! Gjett hva jeg så når jeg var nede på butikken tidligere i kveld!!! TV-GODT POSEN!

Desverre fristet ikke kjøp da innholdet var helt forandret, med unntak av stratosen og seigmennene.. :eek:

Nei, her blir det "the big search for the monokyles.....! :whistle:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Wake up! :grin:

Men i fare for "hets" fra vår kjære Geir som synes vi er så utholdelig dumme så trykker jeg (.) :grin:

Hvis vi hadde fått istand ett "Nidar treff" med rundt 10 deltakere tror jeg faktisk vi kunne fått med ett treningssenter slik at de hadde sponset oss med en gratis trening. :grin: Men jeg er som deg' date=' en sjokelade til og fra gjør ingen utmåling på kroppsmasse! :grin:

Men før vi havner helt i drømmeland å sporer helt av her, ett brev vil bli send til "the head" hos Nidar Trondheim iløpet av uken, stemplet "militærpolitiet". :grin: [/quote']

Synes jo ikke dere er dumma da, bare litt postivt rart at sjokolade vekker så mye følelser. :-)

Skrevet
Noe jeg syns er rart.. Jeg kjenner ikke èn eneste person som digger Hobby - jeg for min del kan gomle i meg til jeg spyr - får ikke nok av den sjokoladen! Jeg alene kan da ikke være den som gjør at de fortsetter å produsere Hobby - and yet - så kjenner jeg ingen andre som liker den.. :o

Jeg er nok en av de som ikke er så glad i Hobby, hobbyen min er fly :cool:

Men onkelen til en kamerat av meg fant opp oppskriften på Hobby, han jobbet på Nidar fabrikker (den gang Nidar Bergene)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...