Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tenkte å dele noen bilder med dere fra hjemplassen min.

Å eg regne me Stian.R når du ser dem her at du veit kor d e hen ;)

IMG_0036.jpg

IMG_0042.jpgIMG_0070.jpgIMG_0161.jpg Kommer sikkert noen til når eg får overført dem fra kameraet.

Skrevet

Hadde besteforeldre i Sandnessjøen, og har hatt mang en tur ut i havgapet med de hurtiggående båtene. Lengter tilbake hver gang jeg ser bilder derfra.

Må da være Norges flotteste skjærgård - og fjellkjede! :/

Skrevet

Er det tatt fra sørenden av Dønna eller Herøy dette Roger (eller bommer jeg helt)?

Uansett, herlige bilder fra en Helgelandskyst på noe av sitt aller beste dette! :)

Skrevet
  • Forfatter

Disse bildene er tatt fra Husvær.

Sør for både Dønna og Herøy. Så du bomma jo litt. Måtte teste ut kameraet etter at eg fikk det renset å justert autofokusen. Ser jo ut som det blei veldig bra ja. :)

Skrevet

Vakkert Roger.

Deilig med bilder fra en lysere og varmere tid. Og ja!! Jeg vet hvor det er ;) Har dog ikke klart å komme meg dit enda... :S men håper det kan bli en endring på det...

Skrevet
  • Forfatter

Lysere å varmere tid??? Den ha ikkje eg sett så mye t her oppe. :grin:

Akkurat no e dæ -3 kalde + snø + vind.. så surt at huff. Nei ska bli godt å kom ned t varmere strøk igjen ;)

å t d Stian. Ja du får hiv d ilamme Stig en gang han ska dit. Anbefale no helst sommern da :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …