Skrevet 27. november 2007 17 år Tenkte å dele noen bilder med dere fra hjemplassen min. Å eg regne me Stian.R når du ser dem her at du veit kor d e hen Kommer sikkert noen til når eg får overført dem fra kameraet.
Skrevet 27. november 2007 17 år Hadde besteforeldre i Sandnessjøen, og har hatt mang en tur ut i havgapet med de hurtiggående båtene. Lengter tilbake hver gang jeg ser bilder derfra. Må da være Norges flotteste skjærgård - og fjellkjede!
Skrevet 27. november 2007 17 år Er det tatt fra sørenden av Dønna eller Herøy dette Roger (eller bommer jeg helt)? Uansett, herlige bilder fra en Helgelandskyst på noe av sitt aller beste dette!
Skrevet 27. november 2007 17 år Forfatter Disse bildene er tatt fra Husvær. Sør for både Dønna og Herøy. Så du bomma jo litt. Måtte teste ut kameraet etter at eg fikk det renset å justert autofokusen. Ser jo ut som det blei veldig bra ja.
Skrevet 27. november 2007 17 år Nydelige stemningsfulle bilder. Det er ikke alle forunt å få bo så storslagent til.
Skrevet 27. november 2007 17 år Forfatter Bodde her ute som liten, men da eg blei stor :blush: så rømte eg først t Sandnessjøen :crazy: for deretter videre t Stavanger
Skrevet 27. november 2007 17 år Med meg ble det motsatt. Flyttet fra Stavanger til avstressende omgivelser på Sotra uti havgapet.
Skrevet 27. november 2007 17 år Vakkert Roger. Deilig med bilder fra en lysere og varmere tid. Og ja!! Jeg vet hvor det er Har dog ikke klart å komme meg dit enda... men håper det kan bli en endring på det...
Skrevet 27. november 2007 17 år Forfatter Lysere å varmere tid??? Den ha ikkje eg sett så mye t her oppe. :grin: Akkurat no e dæ -3 kalde + snø + vind.. så surt at huff. Nei ska bli godt å kom ned t varmere strøk igjen å t d Stian. Ja du får hiv d ilamme Stig en gang han ska dit. Anbefale no helst sommern da
Skrevet 28. november 2007 17 år får lyst til å synge som de gjør i "Alt for Rognan" "Æ længte heim, heim dit hjertet mett bor Tell plassen der oppe, det blekkstille nord" Nydelige pics
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.