Fredrik Andreas Hustad Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg har Windows vista og sliter med squawkbox. Eller problemet er å se annen trafikk i squawkbox. Noen som kjenner til dette og vet hva man kan gjøre? Hadde vært kjekkt om noen vet om noe man kan gjøre. Siter
Lars Hassel Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Samme problem har jeg, og det hadde vært fint vis det er noen der som har noen forslag, eller et eller annet? Hilsen Lars Petter Hassel Siter
TOS Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Ein kompis av meg sleit med det samme. Han fann ut her for to dagar sidan at det faktisk var brannmuren til Windows som blokka trafikken ute. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det problemet er uavhengig av NOD32, trust me... Hadde selv en stund det samme problemet, jeg deaktiverte winVista-brannmuren (tror jeg i alle fall), men uten resultat. Siden har jeg gått tilbake til winXP... Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Du kjører FS som Administrator? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Vet ikke hvordan det er med Fredrik, men jeg kjørte FS som Admin, samt i en rekke forskjellige kompabilitets-modus, bare for å være på den sikre siden... Siter
Fredrik Andreas Hustad Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 det nytter ikke. Men vet at det skal gå. Siter
Johan Holmseth Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Sliter med å se andre fly på VATSIM. Åpner SB, velger conect i multiplayer men jeg kan kun se 1 fly. Jeg får heller ikke huket av på "Kjør FS9 som administrator" :crazy: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 For tiden har jeg både XP og Vista (på forskjellige harddisker) på PC-en, FS9 kjører jeg fortrinnsvis i XP. Men jeg kan legge inn en FS9-installasjon i Vista og feilsøke litt om ønskelig... Siter
Matz Warland Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg slet med samme tingen for en stund tilbake. Dette løste jeg enkelt og greit ved at jeg uinnstallerte antivirusprogrammet mitt (Norton). Funket flott som bare det etterpå, selv om barnnmuren var på Siter
Johan Holmseth Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Så du må sitte uten antivirus? Siter
Matz Warland Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Korrekt, og jeg liker det. Sier ikke det er løsningen for alle, men det hjalp meg. Siter
Johan Holmseth Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Oki Skal se om det funker, takk for hjelpen Siter
Lars Hassel Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hallo etter jeg slettet Norton, så ser jeg andre og alt er egentlig tipp topp tommel opp;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.