Trond Meier Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hei! I det siste har jeg fått store problemer med å høre hva andre sier når jeg kjører FS-INN. Det hakker veldig og gjør det umulig å høre hva ATC sier. Noen andre som har det problemet eller som har tips om hva jeg kan gjøre for å få bedre kvalitet? FS INN gir meg bedre framerate enn Squawkbox, så jeg vil gjerne fortsette å bruke det. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hva med linja di? Jeg sitter selv på trådlyst og merker der når naboen surfer aktivt at kvaliteten på lyden dropper. Siter
Trond Meier Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 den maskina er ikke på trådløs..+ squawkbox har helt fin lyd Siter
Martin Svarstad Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har merka litt hakking med fsinn også Trond! Men jeg har hele tida syntest at fsinn har hatt flere funksjoner enn sb3, men hvor sb3 scorer på lite utnyttelse av sårt trengte system ressurser i forhold til Fsinn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.