Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er pent ja, bare så synd at ikke noe som helst annet ved spillet holder den samme standarden...historien er råtten og klisjèfylt og gameplayet er akkurat det samme som vi har sett i shooters siden Wolfenstein 3d. Jeg må innrømme at Crysis skuffet meg stort, selv om jeg ikke hadde helt de store forhåpningene, så hadde jeg regnet med å få noe annet enn Far Cry i en ny innpakning.

Jeg syns også det er utrolig trist at spill som dette hypes opp til uante høyder, jeg sier ikke at Crysis er et direkte dårlig spill, men det eneste som skiller det fra hundrevis av andre FPS'er er grafikken...og det tar ikke lang tid før det blir gitt ut et annet spill med enda bedre grafikk, hva har Crysis å falle tilbake på da?

Skrevet

Trodde det først det var et slags tog den dingsebomsen i forkant på det første bildet, men da jeg fant ut hva det var så forsvant i hvertfall all respekt for spillet der.

Fly- og togsimulering er flotte greier, men drapssimulering er bare noe fullstendig unødvendig piss etter min mening.

Men imponerende flott grafikk ja! :D

Skrevet
Har ikke du et vanvittig FPS tap? :o

Prøvde det her om dagen' date=' og jeg hakket meg framover, selv med alt på low.. :crazy:

Kan jo ha noe med at jeg ikke får installert skjermkort drivere til min vista home premium 32 bit. [/quote']

Lite lagging her. FPS ligger mellom 20-30 stort sett med high setting på alt.

Ultrahigh kan nok få en del lagging ja siden det ikke skal være så lettvint ennå å kjøre Crysis på ultrahight (etter hva jeg har lest på Gamer.no sitt forum). :cool:

Jan: Joda, jeg syns det kan være moro med litt enkle spill og filmer i blant jeg også, men slik som det ble hypet opp så trodde jeg nesten at Crysis skulle bli noe revolusjonerende innen actionspill.

Skjelden jeg spiller FPS spill men min favoritt er DeusEx serien.

Kjøpte bare Crysis pga grafikken og den enorme editoren "Sandbox" som følger med. Siden jeg driver med 3D grafikk selv så var jeg bare nødt til å ha Crysis. Har siklet over en rekke bilder fra dette spillet siden dem begynte å lage det.

Selv om gameplayet og storien er litt simpel så stortrives jeg med Crysis. ;)

Skrevet

Ja denne ser jeg fram til å installere etterhvert, grafikken

er jo bare lekker de-luxe - her er det "eye candy" så langt

øyet kan se. Synes historien virker grei nok, og var veldig

fan av "Far Cry" (ser meget fram mot "Far Cry 2" ja!!) - jeg

er en "sucker" for slike spill som utspiller seg på øyer osv.

så denne er midt i blinken for meg..

Herlige bilder, dette spillet skal "harves" over - så fort

Half Life 2: Episode Two er gjennomført.. :cool:

Skrevet

Har noen en våpenanbefaling å komme med når det kommer til KPA helikoptrene?

Hvor får man best fulltreffer når en skal skyte dem ned og duger FY71 i det hele tatt? :confused:

Har jo prøvd men det har som regel endt med at jeg har måttet ta beina fatt med en mildt sagt forbanna helikopter som plaffer løs i vilt raseri rett bak... Ellers så har Cloak moduset på nanodrakten hjulpet meg meget mye med å holde meg unna disse jævlene. Utrolig hvor lett dem oppdager deg :crazy:

Skrevet

Vel, Jan, for KPA-kopterne er det kun en ting som gjelder: Rocketlauncher :D Prøvde å skyte en ned med en FY71, men etter ca. 300 skudd var det på tide å beinfly etter tyngre skyts.

Selv sliter jeg nå med Nordkoreanere i samme type drakt som meg. FY71 er nok en gang relativt nyttesløst, så jeg har brukt Frag-granater, geværgranater og annen morro for å ta dem.

Ellers kan jeg kun si at spillet er blant de absolutt nydeligste jeg noensinne har sett, selv med alt eyecandy på Medium på en DX9-maskin. Hvordan det er på full pupp med en DX10-maskin skal bli morro å se når jeg får ny CPU og skjermkort i hus. Drapssimulator...heh, vel, heller få ut aggressivitet i f.eks. Crysis, Far Cry, Doom/Quake eller HalfLife 2 enn å banke dritten ut av noen på gata, sier jeg bare. Og jeg er ikke engang en veldig aggressiv person av meg. Ta det for det det er: Billig underholdning.

Skrevet

Det har godt nok ikke så meget med natur at gøre, men omgivelserne/miljøet i Call of Duty 4 er IMO vældig detaljeret og realistisk, og jeg gad godt se hvordan det ville se ud i DX10. :)

Desværre kan jeg ikke køre max. settings, og selv med low settings er fps ikke bra. Men mine pc-specs er heller ikke up to date.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...