Frode Skibrek Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 DinSide ba Gjensidige samle de mest utrolige skademeldingene. Se listen og le. Til Artikkelen Denne var konge: "Jeg kom kjørende mot nevnte kryss, senket farten, så meg godt om, kjørte så ut i krysset - og traff hr. Pettersen. Dette er for meg en helt vanlig prosedyre." Eller hva med: "Beklager håndskriften, men det at jeg skriver som en gris betyr ikke at jeg kjører som en." Siter
Magnus Eliassen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 # ”Jeg vil si at jeg har 50 % skyld og motparten 75 %.” Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har en bok med sånne, står ganske mye bra i den. "Siden både førerene og passasjeren i den andre bilen var svenske, fant jeg det fornuftig å tilkalle politiet" Siter
Geir G Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er morsomme disse her, men det som står i artikkelen er vel bare tull. At Dinside.no har bedt Gjensidige om å finne de morsomste skademeldingene (datert idag), disse er jo flere år gamle. Evt. kan jo dette ha skjedd for flere år siden, da... Mener også bestemt at det finnes en lengre liste... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tenker en del på forumet her har noen artige historier fra egne erfaringer også..! :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.