Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Legger link til PDF-dok her: http://www.spesialenheten.no/docs/vedtak.pdf

Obs: Dette dokumentet kom frem i en diskusjon på www.adressa.no. Jeg påtar meg ikke noe ansvar dersom dokumentet er ervervet på ulovlig vis.

Det er INGEN markering i dok på at det er unntatt offentlighet eller liknende. velger derfor å legge det ut til gjennomlesning for de som ønsker.I og med at det sansynligvis ligger fritt ute på Spesialenheten for politisakers nettsted,www.spesialenheten.no,regner jeg også med at min rygg er jurisisk dekket, dersom dette er lagt ut med viten og vilje av Spes-enheten for Politisaker.

Skrevet

Uff, herregud. "obiora-saken". Skal man le eller grine?

Skammelig spør du meg.... Var det ikke han som klikket på et sosialtkontor, og uheldigvis omkom under pågripelse? Og så får politiet noen hasjrøykende aktivister på nakken?

"Obioras plass". HA HA HA!

Skrevet
Foreslår at du leser dokumentet FØR du utaler deg.

Skal sitere noe du skrev isted i en annen tråd:

Men det er MIN mening. Og i og med at det er er forum' date='så har jeg fullt lov til å komme med mitt synspunkt UTEN å bli kalt useriøs, noe jeg heller ikke mener det er. [/quote']

Kan ikke Jan Peder si hva han vil da?

Skrevet

Jeg har lest hele rapporten, og med den som grunnlag, virker det for meg ganske klart at den eneste som kan klandres er den avdøde. Ved å motsette seg arrestasjon så kraftig som han gjorde, kan ikke polititjenestemennene klandres for metodene. Så kan man igjen kritisere rapporten, men det har jeg ikke tenkt å gjøre. Dersom man ikke motsetter seg arrestasjon går alt mye greiere.

Mvh

Mathias

Skrevet

Hvis man har lest Tore Sandbergs nye bok "Overgrepet - Fritz Moen", så bør man være noe tvilsom på rapporten etter svært mange episoder mot en viss politimann. Og dette gjelder særlig Trondheim-området!!! :( Og rettsaker/SEFO gjør det kanskje ikke bedre i det siste synes jeg.

Nå utreder et utvalg om rettsikkerhet + politi overfor oss publikum i Norge... Håper det blir noe bedre i fremtiden med klare instruks til alle jus-folka.

Skrevet
  • Forfatter
Foreslår at du leser dokumentet FØR du utaler deg.

Skal sitere noe du skrev isted i en annen tråd:

Men det er MIN mening. Og i og med at det er er forum' date='så har jeg fullt lov til å komme med mitt synspunkt UTEN å bli kalt useriøs, noe jeg heller ikke mener det er. [/quote']

Kan ikke Jan Peder si hva han vil da?

Selvfølgelig. Men det virket bare ikke som Jan Peder hadde lest igjennom rapporten. Men nå som han selv sier at han har det, da har han selvfølgelig full rett til å si sin mening,ja.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …