Gjest Børge Litangen Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Overgår jo nesten Hotel Cæsar... men bare nesten :grin: . Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Ikveld skjedde det. Det gikk over alle forventninger! Myyye råere enn på bilder, dette må bare oppleves. Vi måtte stoppe trafikken 3-4 ganger for å få den frem. Midt i en rundkjøring (den største i Fredrikstad) stoppet den og begynte å rygge for å klare svingen, det forteller litt om størrelsen. Anbefales på det sterkeste! Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Forsiden og greier :grin: Fredrikstad Blad Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 hohoho...dæven for et påfunn og for en limo! Digg at dere gjennomførte det! :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Her er en liten film av ankomsten http://youtube.com/watch?v=Dy5Y_V9Qngo Siter
Sindre Holberg Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 TØFT! Juleball på Fredag vi. Blir ikke noe limo her nei tror jeg Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ekstremt fett! P.S Du Sindre, vi har juleball pâ samme dag! Har ogsâ nâ pâ fredag. Alle de andre guttene i klassen har kommet med et helt ********* forslag (det ser ut til â skje ogsâ), nemlig at man kun skal danse med den de gâr med, noe som gjör at det ikke er vits for meg â gâ hvis det ikke skjer et mirakel! Vurderer nesten â sabotere han som stjal jenta som ville gâ med meg :whistle: Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Haha :grin: . Løper og popper popcorn, jeg. Hotel Cæsar er tilbake igjen. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Njaa...hadde han karen som har stjålet dama "hans" også vært her så Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, slår på kanalen Luiggis Intriger 24 og setter meg i sofan jeg. Woho! Du finner nok på noe lurt. Og du overlever dette med glans. Ville vært verre om du faktisk gikk med henne, men ble overkjørt av en gressklipper e.l. så du ikke fikk danset i det hele tatt. :whistle: Good luck! Sign. Prinsen av juleballet 2001 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.