Kristoffer Vinje Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 [size:8pt][font:Courier New][color:#3366FF]flyet[/color][/font] [/size] ? Hæ? :crazy: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 [font:Times New Roman][color:#33FF33]?[/color][/font] [font:Times New Roman][color:#990000]?[/color] [size:8pt] [/size] [/font] [size:8pt][font:Courier New][color:#3366FF]flyet[/color][/font] [/size] Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Hva mener du Halvdan? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Det virker som trådstarter vil at vi skal synes han gjøre noe stort, han vil ha litt annerkjennelse. Enig med Geir, fallskjerm hadde vært stil. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hva mener du Halvdan? Syns det begynte å bli så alvorlig i tråden at jeg bare tulla litt nattens mulm og mørke Kristoffer. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Hva mener du Halvdan? Syns det begynte å bli så alvorlig i tråden at jeg bare tulla litt nattens mulm og mørke Kristoffer. Haha :grin: Det var litt for å teste hvor mange som ble litt sure, og hvor arrogante noen på det forumet her faktisk kan være :grin: Siter
Thomas Eik Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 En ting jeg synes helt vanvittig, er at poltiet stiller seg til disposisjon til en gjeng ungdommer som skal på juleball. Politiet klager over at de har for lite ressuser og penger hele tiden, men å frakte unger på juleball det kan de. jeg synes de heller kan gjøre den jobben de skal, istedenfor å være lekepoliti Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 OT: Hahahahah, Thomas. Jeg trodde det var et insekt på skjermen min. Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Uff, hvorfor sa du det, nå kommer jeg til å prøve å drepe det innsektet hver gang jeg ser post'er av Thomas:D la ikke merke til det før du sa det:D Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det forundrer meg også vist dere får politieskorte til dette. Det bør ihvertfall ikke være slik at "gud og hvermann" kan får eskorte fra politiet. Vi søkte om eskorte da vi hentet denne gjengen på flesland ifjor. Den ble avslått, og vi måtte kjøre uten eskorte. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 herrefred for ett opplegg, vi hadde knapt nok juleball da jeg gikk på skolen. Jeg må vel begynne å spare til junior blir litt eldre, og vedkommende er ikke produsert ennå limmo med politieskorte til juleball.. jeg tror jeg dåner. Trodde politiet hadde mer en nok å gjøre fra før. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Limo er vel litt "oppbrukt" - eller?.. :whistle: Hva med å bruke hest og vogn, som noen nevnte? Det hadde vært skikkelig staselig - og jeg kan banne på at samtlige som så den antrèen ville fått en tåre i øyekroken. Verden ville nesten stått stille, og de rålekre jentene som hadde gått av vogna, ville blitt opplevd som slow motion, etterfulgt av dere kjekke guttene - jentene ville dånt og siklet etter dere hele kvelden. Limo er og blir harry, no matter what - uansett hvem som betaler - foreldre, dere selv.. Limo er så.. 90-tallet! Eller for å gå enda hardere til verks - spør en kompis som kjenner en kompis som kjenner.... Og få HMK Garden til å eskortere dere, med drill og korps og hele pakka. DA!!!... :cool: Siter
Thomas Eik Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 hehe Tror dere på slite litt til med dette insektet til jeg fjerner det Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Limo er vel litt "oppbrukt" - eller?.. :whistle: Hva med å bruke hest og vogn' date=' som noen nevnte? Det hadde vært skikkelig staselig - og jeg kan banne på at samtlige som så den antrèen ville fått en tåre i øyekroken. Verden ville nesten stått stille, og de rålekre jentene som hadde gått av vogna, ville blitt opplevd som slow motion, etterfulgt av dere kjekke guttene - jentene ville dånt og siklet etter dere hele kvelden. Limo er og blir harry, no matter what - uansett hvem som betaler - foreldre, dere selv.. Limo er så.. 90-tallet! Eller for å gå enda hardere til verks - spør en kompis som kjenner en kompis som kjenner.... Og få HMK Garden til å eskortere dere, med drill og korps og hele pakka. DA!!!... :cool: [/quote'] Det blir vel litt bøgt med hest og vogn når vi er 8 gutter? :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Limo er vel litt "oppbrukt" - eller?.. :whistle: Hva med å bruke hest og vogn' date=' som noen nevnte? Det hadde vært skikkelig staselig - og jeg kan banne på at samtlige som så den antrèen ville fått en tåre i øyekroken. Verden ville nesten stått stille, og de rålekre jentene som hadde gått av vogna, ville blitt opplevd som slow motion, etterfulgt av dere kjekke guttene - jentene ville dånt og siklet etter dere hele kvelden. Limo er og blir harry, no matter what - uansett hvem som betaler - foreldre, dere selv.. Limo er så.. 90-tallet! Eller for å gå enda hardere til verks - spør en kompis som kjenner en kompis som kjenner.... Og få HMK Garden til å eskortere dere, med drill og korps og hele pakka. DA!!!... :cool: [/quote'] Det blir vel litt bøgt med hest og vogn når vi er 8 gutter? :grin: Se på bildene av limoen da.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Når jeg ser for meg åtte gutter ut fra den limoen, tenker jeg bare èn ting. "PØLSEFEST!" tolk det som dere vil.. Siter
T. Paulsen Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 nå kommer jeg til å prøve å drepe det innsektet hver gang jeg ser post'er av Thomas Godt det er flere som har prøvd å fjerne den flua (eller hva det er). Førstegang jeg så den knipset jeg på skjermen. :crazy: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Se på bildene av limoen da.. Når jeg ser for meg åtte gutter ut fra den limoen' date=' tenker jeg bare èn ting. "PØLSEFEST!" tolk det som dere vil.. [/quote'] Tenkte det samme først jeg og ;P Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Fedt med coole biler...her er en liten snutt...sjekk HGS, (Heads Upp) he he. Goffen sakte kjøraren! Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Se på bildene av limoen da.. Når jeg ser for meg åtte gutter ut fra den limoen' date=' tenker jeg bare èn ting. "PØLSEFEST!" tolk det som dere vil.. [/quote'] Tenkte det samme først jeg og ;P Når jeg leser innleggene deres tenker jeg "PARTYBREMS!". Bra for dem at dere sitter hjemme og fantaserer om hest og kjerre mens de er ute og har det artig. Til trådstarter: Håper du tar alle disse latterlige negative innleggene med godt humør. Som du ser er jo de fleste av dem bittre fordi de ikke kunne diske opp med det samme selv da de var 15 år. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal ikke snakke for de andre - men i min gård er det ikke snakk om misunnelse for hva jeg fikk gjort og ikke gjort når jeg var 15 år. Det er mer snakk om at - slik jeg ser det - åtte gutter blar ut noen kroner, and for what? En entrè som vil virke så harry at selv kjøpekåte grensehandlere på julegavejakt går på shopping med halen mellom beina. Mener ikke å kritisere - jeg ser det hele bare komisk, og er nesten mer redd det vil virke negativt på deres omdømme enn å bli festens partykonger - slikt skjer bare på film.. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Som du ser er jo de fleste av dem bittre fordi de ikke kunne diske opp med det samme selv da de var 15 år. Er ikke for seint for meg å diske opp med dette dersom jeg hadde ønsket det. Men jeg har ikke behov for det jeg Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal ikke snakke for de andre - men i min gård er det ikke snakk om misunnelse for hva jeg fikk gjort og ikke gjort når jeg var 15 år. Det er mer snakk om at - slik jeg ser det - åtte gutter blar ut noen kroner' date=' and for what? En entrè som vil virke så harry at selv kjøpekåte grensehandlere på julegavejakt går på shopping med halen mellom beina. Mener ikke å kritisere - jeg ser det hele bare komisk, og er nesten mer redd det vil virke negativt på deres omdømme enn å bli festens partykonger - slikt skjer bare på film.. [/quote'] Hahahaha! Hohohoho! Hehehehe! Snakk om å være redd for å være anderledes a! Jeg har ikke vært på noe ball i norge, men i usa var jeg det, og der hadde nesten alle limo, uten at noen satt og tenkte på hva andre sa! Men for deg og mange andre her så gjelder jo janteloven sterkt, så jeg skjønner jo hvorfor dere reagerer slik:P Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Om du går å snakker med de få vennene jeg har, kan jeg skyte meg i ballene om noen sier jeg er "mainstream". :cool: Og som viden kjent - det finnes jo bare ett stk. USA - der gjør de det de kan best - være slik nord-amerikanere er, og alltid vil være. Syns nå likevel limo er harry. Hva med å bruke de 4.000,- på å leie et helikopter en time i stedet, og lande rett utenfor bygninga?.. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Hva med å bruke de 4.000,- på å leie et helikopter en time i stedet, og lande rett utenfor bygninga?.. Da blir det vel litt færre seter, som betyr mer å betale på hver. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Men fy fader det ville overgått limo!! :whistle: Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Var vel noen som tok heilkopter til ballet på Tananger Ungdomskole for ett år eller to siden? Øyvind kansje husker dette? Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Sallan du huske godt. Det var snakk om det, men så ble det litt dyrt samt stress å få landingstillatelse og sånnt. Og Hellien kunne ikke lande rett utfor skolen, og da er det ikke noe vits heller. Siter
Johan Luiggi Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Men fy fader det ville overgått limo!! :whistle: Enig, men tenk â fly en trike inn og lande i skolegârden med dama sittende bak:grin:! Mâ gâ alene pâ mitt juleball pâ grunn av en (nâ u)venn av meg tok hun som ville gâ med meg fordi hun sa pâ MSN til han at de kansje kunne danse ogsâ sier han "ok, da gâr vi sammen pâ ballet da!" og logget av etterpâ. HATER han sâ sykt nâ for nâ mâ jeg komme alene pâ ballet! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hoooooly cow! It's just a fucking juleball Hadde det vært prom night, siste året på vgs og en vanvittig "getting laid with my date"-faktor.. haha.. Alle disse inntriger :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.