Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hmm der har me jo prov på at utskytning ifrå helikopter faktisk er mogleg utan å verta knust. :P

Men det er jo ganske ekstremt at han ikkje vart slått ihjel under denne hendinga!

Skrevet
Hmm der har me jo prov på at utskytning ifrå helikopter faktisk er mogleg utan å verta knust. :P

Ka-50 Black Shark har faktisk utskytningssete som standard, rotorbladene skytes vekk før piloten skytes ut.

Skrevet

Dæven, voldsomme krefter i sving der, bokstavelig talt!

Men det som virkelig fikk meg til å hoppe tilbake i sofaen var filmklippet under, hvor bla. ett R-44 er involvert. Anbefales ikke for sarte sjeler!

Skrevet

Synes det er helt utrolig at han overlevde det der. Hadde trodd et slikt støt ville forårsake en del indre blødninger og slikt.

Ikke for å ødelegge gleden din Ivar, men den R44 filmen er fake.

Skrevet
Bare litt heldig han fyren der ja....

Kanskje litt værre dette

Hentet fra et amerikansk prank-show om jeg ikke husker helt feil...

Skrevet

Den videoen med A6'en ble brukt i undervisninga når jeg var på Kjevik for CCA-kurs i 2000. Såklart med advarselen om at ja, dette funker sikkert på A6, men at du neppe vil være like heldig om du går i inntaket på F16 :P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …