Roy Westby Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Guttedrømmen gikk i boks etter seks måneders innsats. Måtte bare nevne det. Siter
Oddgeir Refvik Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Faar no gratulere deg da! oddgeir Siter
Henrik Melbostad Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Gratulerer så mye! Begynner selv på utdanningen i september [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Syntes du klarte det på kort tid.. hvor ofte har du fløyet og hvor mye penger har du brukt? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Roy Westby Skrevet 12. august 2001 Forfatter Skrevet 12. august 2001 Hadde første flytimen i februar. Fløy det jeg kunne og var for så vidt klar i juni en gang, men ferieavvikling har forsinket det noe. Var klar etter noe under 50 timer. Det er penger å spare dersom man har anledning til å stå på litt, da man ikke "ruster" så mye og må ha så mange repetisjonsturer. Totalt har det kostet meg noe over 50.000 inkludert diverse "leker" (GPS, Headset mm.) Siter
Gjest Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Gratulerer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Er enda en stund til jeg kan begynne [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Heisann og gratulerer... Har selv bare 6 timer igjen før oppflyging, akkurat nå går jeg og venter på bedre vær for å bli ferdig med solonavigasjonen... Det er kjedelig å vente... Starta med flyginga 15 mai, tok teorieksamen 5 juni, og nå er jeg snart klar.... Mvh Mads Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 ahhh... jeg skal ta lappen om noen år tenker jeg (når jeg blir gammel nok [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) jeg bare lurer på hvor jeg skal ta 50 000 fra [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 13. august 2001 Skrevet 13. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: ahhh... jeg skal ta lappen om noen år tenker jeg (når jeg blir gammel nok [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) jeg bare lurer på hvor jeg skal ta 50 000 fra [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Banken har penger!!!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 14. august 2001 Skrevet 14. august 2001 ...det er kanskje PPL på FS2000 du mener?..... Siter
Gjest Skrevet 18. august 2001 Skrevet 18. august 2001 Vell, i flynytt stod det at FS2000 kan brukes som PPL trening. SÅ hvem vet kanskje en simulator i fremtiden............ [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.