Mats Gjertsen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Heisann Jobben stjeler all min tid og det blir dårlig med PPL lesing og flyging. Selger derfor bøkene og utstyret jeg har kjøpt Bøker: - Flygeteori - Fly&Motorlære, - Meteorologi, - Navigasjon, - Lover&Bestemmelser, - Flytelefoni, - Flymedisin, - Flypsykologi, - Operasjonelle Prosedyrer, - Dokumentsamling, - Lov om Luftfart, - Flytelefoni CD, - Eksamenshefte Og utstyr som: Navigasjonslinjal, Protractor, CRP-1 Computer, ICAO 1:500000 kart Bøkene er helt nye, eneste boken som er lest i er flygeteori! Pris: 4000 (eller kom med tilbud=) Kontakt meg på mats.gjertsen@hotmail.com Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har vore ganske stille rundt dette, så eg legg inn bud på 3000 inkl frakt..... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg er keen på Fly og Motorlære-boken, jeg skal begynne med motorglider og jeg har forstått at det er den som er pensum. Byr deg 170,- for den. Siter
PEtter blindheim Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Føler du at 170kr er et fornuftig bud? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Boken koster 295 ny? Siden boken er brukt, så? Siter
Mats Gjertsen Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Bøkene ligger fortsatt og tar plass i hylla =) Siter
Nicklas Winger Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Boken koster 295 ny? Siden boken er brukt' date=' så? [/quote'] Ehm... Les posten da. Den er ikke brukt. Kun innkjøpt. Uansett, om den så hadde vært brukt en gang, så faller ikke prisen med over 100 kr Siter
Torstein Farsund Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Boken koster 295 ny? Siden boken er brukt' date=' så? [/quote'] Ehm... Les posten da. Den er ikke brukt. Kun innkjøpt. Uansett, om den så hadde vært brukt en gang, så faller ikke prisen med over 100 kr Jo, når markedskreftene rår så faller den fort til den prisen. Om så boken var kjøpt i går og du ville selge den i dag ville du ikke kunnet ta full pris for den. Har med markedsinformasjon å gjøre. Et helt greit tilbud fra Olaf sett i et mikroøkonomisk perspektiv. Men så er vel dette ikke økonomiforum heller Siter
Nicklas Winger Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Sa jo ingenting om full pris da.. Men, en prisreduksjon på 125 kr var å ta litt i. Selv om markedskreftene rår Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.