Skrevet 19. november 2007 17 år Som en oppfølger til debatten om hvilke maskiner som SAS mest trolig vil satse på i fremtiden, mh.t. regional-jets - kan det kanskje passe med denne posten. Ja dersom du lurte på, hvordan disse maskinene ville tatt seg ut i SAS-farger - så har du muligheten nå: "Spionbilder" av CRJ900 og EMB170 i SK-livery... Ingen tvil om at noen er svært dyktige med sin PhotoShop, synes SK-fargene gjorde seg svært godt på begge maskiner!
Skrevet 19. november 2007 17 år Ufattelig bra redigert, og et veldig flott fly med fine farger. Litt dårlig spøk at det er tatt i Tyskland, når man ser Concorde i bakgrunden (om det ikke står en Concorde i Tyskland jeg ikke vet om?).
Skrevet 19. november 2007 17 år Litt dårlig spøk at det er tatt i Tyskland' date=' når man ser Concorde i bakgrunden (om det ikke står en Concorde i Tyskland jeg ikke vet om?). [/quote'] Bra bilder! Kan se ut som om det er fra Manchester, jeg vet det står en Concorde til utstilling slik der.
Skrevet 19. november 2007 17 år Begge fly ser rigtige bra ud i SAS farver. Begge ville også passe godt ind hos SAS. Men hvilken de vælger er svært at ige.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.