Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hey. Surfa på youtube, og så denne filmen.. Finnes det, eller finnes det ikke liv der ute?? Hva tror du? se her FtKuBKIaVvs MVH Mads Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Å dæven!! Finnes det noen bortforklaring fra the goverment om den der? Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Du milde... er du virkelig seriøs, Sindre? Må jo være en av de mest åpenbart falske såkalte UFO-videoer . Siter
Pål Næss Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er en reklame for Sci Fi Channel. Filmen heter The blimp. "Skuespilleren" (den dårligste jeg har sett på en stund) heter Barbara Sicuranza. Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg var delvis seriøs. Jeg syntes det så ekte ut skjønner du Dont shoot me! Siter
Magnus Eliassen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vel etter å ha sett denne videoen kan jeg ikke akkurat si jeg er mer sikker på at det ER noe der ute... Men så var jo ikke denne videoen ment som noe seriøs "jeg-har-sett-ufo"-film heller da Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 UFO står jo for Uidentifisert Flygende Objekt, så om jeg ser et fly fly over meg, er den en UFO helt til jeg finner ut om det er en 737 eller en 320... :grin: Så for de folka som filma var det vel også en UFO som føy forbi... :whistle: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Det er noe i det dere sier, men synes, som Sindre, at det så veldig troverdig ut...Er dere 100% sikre på at det er "fake"?? Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Om det hadde vært ekte, så hadde det vel vært et mer omtalt tema eller hva..? har aldri hørt snakk om Aliens og UFO, bortsett fra på Discovery der de prøvde å få folk til å slutte å tro på dem...=P Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hvis den videoen hadde vært ekte, hadde hele verden visst om den i dag! Men jeg sier ikke med det at jeg ikke tror på liv i verdensrommet... Jeg ser ingen logisk forklaring på at vi her på jorden er helt aleine i et univers fylt med milliarder på milliarder av andre planeter, så mange at vi ikke en gang klarer å forestille oss antallet. Hvem kan komme til meg å si helt sikkert at vi er aleine her? Jeg er hvertfall 99% overbevist om at det er intelligent liv andre steder i universet... Siter
Magnus Eliassen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er umulig for mennesket å si om vi er alene eller ikke så ekstremt lite som vi vet om verdensrommet. Men man må huske på at verdensrommet har eksistert veeeelfig lenge og kommer til å eksistere veeeeldig lenge til, så da er det kanskje ikke så sikkert at det finnes noe liv akkurat i menneskets levetid. På den andre siden kan det være det finnes akkurat nå, det er umulig å vite.. Siter
Fredrik Rise Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Noen tar tydeligvis dette litt for seriøst.. W1n3gTmHyao Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er jo bevist at det er liv på andre planeter. Det som egentlig er spørsmålet er om det finnes intelligent liv. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 jeg er også helt sikker på at det finnes innteligent liv i rommet, men om de ska/har oppsøkt oss veit jeg ikke med 100%. For alt vi veit, kan såkalte " stjerneskudd" på himmelen være en "flyvende tallerken".... Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Flyvende tallerkener så jeg mange av når jeg kløp en som hold tallerkener for å dekke på bord(papp. ingen skade skjedd...=P) Tror nok man er litt mer avansert enn å lage "tallerkener". effektiv med tanke på aerodynamikk, men er ikke mye luft å bryte seg gjennom der oppe...=P noe som mulig gjør det vanskelig å kontrollere. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 men hvordan kan de fly rundt da? Er det mer sånn Star Wars aktig? skulle likt å se UFO, hvis det finns:S Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 En UFO finnes selvfølgelig Unidentified flying object har vi sett mange bilder av, men etter hvert som tiden går kommer det en logisk forklaring på det Men til de finner en forklaring går det vel under som UFO. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 alt som skal fly i rommet bygger på samme prinsipp som romferger... de har skyvekraft, og de trenger ikke luft for å holde seg oppe, og komme seg fram. og for å kunne snu seg så har de liksom små "hull" som det blir blåst ut av for å snu, om du skjønner hvordan jeg mener det. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Sjønner jeg har sett det på TV:P:P hehe.... men lurer fortsatt på om det virkelig er noen "smarte", smartere enn oss der ute.... kanskje de har en slags Big Brother med menneskene på jorda:PP: hehe Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vi er jo bare en bitteliten del av melkeveien som er en bitteliten del av universet. hvor en det finnes store stjerner med nok energi (som sola) så vil det helt sikkert finnes annet liv også. Men det kan hende det krasjer litt sammen, de sitter å venter på at vi skal komme, og vi sitter å venter på at de skal komme... :whistle: Siter
Ola Nordmann Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det er jo bevist at det er liv på andre planeter.... Er det bevist? På hvilken måte? Siter
Mads Hjemmen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Det er jo bevist at det er liv på andre planeter.... Er det bevist? På hvilken måte? Det er jo bevist at det er microorganismer på månen, så hvorfor ikke andre steder???? Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 De har funnet mikroorganismer på mars også. Og så har de klart å finne ut at det var rennende vann på mars før kjernen stoppa som resulterte med at hele planeten frøs ned og når det skjedde så hadde ikke mars magnetisk felt lenger, og da kom alle strålene fra sola og drepte det som var igjen...^^(tror jeg det var...=P) Siter
Fredrik Rise Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Kjernen stopper å røre på seg --> magnetismen forsvinner --> gassene i atmosfæren holder seg ikke "inntil" planeten PGA. angel på tyngdekraft så den driver ut i rommet --> alt organisk dør PGA oxygenmangel mens sola svir av det som er igjen. Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 hehe... takk, det var slik det var... :grin: Siter
T. Paulsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Er det nå vi skal dra opp Kornsirkel-tråden her igjen? :grin: Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 hva for noe..? =P :whistle: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Kjernen stopper å røre på seg --> magnetismen forsvinner --> gassene i atmosfæren holder seg ikke "inntil" planeten PGA. angel på tyngdekraft så den driver ut i rommet --> alt organisk dør PGA oxygenmangel mens sola svir av det som er igjen. Nå har vel strengt tatt Mars atmosfære og tyngdekraft. Tyngdekraften vil være til stede selv om det ikke er et magnetfelt. All masse har "tyngdekraft" på annen masse. Vi merker ikke det på noe andre objekt på jorden, da det er snakk om så ufattelig lite, og ikke minst det at jorden er så ufattelig mye tyngre enn alt annet (les newtons lover). Siter
Fredrik Rise Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Det stemmer vel det du sier Werner, jeg skal ikke prippe på det. Men en annen ting når det gjelder Mars, Det er en rød planet.... Kommer rødfargen fra jern i grunnen som har rustet? I såfall måtte det engang ha vært Oxygen der, ingenting ruster/oxyderer uten Oxygen naturligvis. Mulig det er en annen grunn til at planeten er rød. Correct me if i'm wrong. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.