Gert Andreas Barring Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 For en scoring av Hagen! Siter
T. Paulsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 For et rundspill av Tyrkerene... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Veldig synd at det skulle skje slik. Jeg så på Opdal at han hadde problemer med benbevegelsen rett før målet, for hvis han hadde stått riktig så hadde han tatt den. Vi kan jo se at det er snakk om centimetere før han får hendene borti den. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Denne "Tettey" som visstnok skal spille på midten, ér det mulig og spille så dårlig fotball? - Nei. Vips, 2-1 til Tyrkia. Siter
Audun Braastad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Der var du raskere enn meg, Thomas. Tror nok Norge kan klare å score igjen, var jo nære på for 5 minutter siden. Er bare å holde håpet oppe Siter
T. Paulsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Og nå har Norge tapt... (Igjen).. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Hvorfor blir Hæstad sendt ut?!?! Han er jo den eneste som kan å spille.. Siter
Audun Braastad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hvorfor tør ikke Hareide å satse?! Hva er vitsen med å ta ut en spiss, og sette på en ny? Når man ligger under i en sånn match er det vel bedre å ta ut en midtbanespiller og så sette inn en spiss. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Og hvorfor er Tettey på banen? Siter
Audun Braastad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Der ja, Hareide skjønte poenget mitt Rushfeldt inn, Storbæk ut Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Fy faen hva skjer med de "gode" spillerne til Norge a? De tjener faen meg mange millioner hver jævla dag, og enda klarer de ikke å sende en passning. Hvorfor spillte Tettey? Hvorfor ble Hæstad sendt ut? Hvor sendte vi enda en spiss opp etter 90 minutter når vi lå under? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Var mye som ikke stemte i dag. Med Andresen ute og Carew og J.A Riise som ikke er i den formen de har være i de siste kampene, så blir det vanskelig å skape noe som helt. Riise er nødt til å være i form fordi det har han som "skal" slå innleggene mot bakerste der Iversen ligger. Dette fikk han ikke til i dag, og det svekker våre angrep mye. Tettey's kamp var grei i begynnelsen, men det gikk dårligere utover kampen, mye slurving i passninger og mottak, gjør at midtstopperne til Tyrkia lett gjør Tettey stresset og ødelegger midtbanen som Norge skulle brilijere. Videre har Håkon Opdal som nevnt under kampen en sterk psyke, men jeg savner fortsatt den rekkevidden som Almenning Jarstein har. Hvis han bommer litt på forflyttningen sin, så blir det vanskelig for Opdal og nå ned i hjørner. Det er Almenning Jarstein veldig god på. Men nå er sjansene for EM betydelig svekket, men vi får sende bønner ned til Bosnia. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jippi, nå kan jeg nyte EM neste år... Siter
Stian Rolandsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hahahaha Genialt spørsmål TK!! Tror Israel vant... Siter
Magnus Eliassen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hva var så genialt med det spørsmålet der? Tom, siden du tydeligvis ikke interiserer deg for fotball er det vel ganske unødvendig å poste noe som helst i denne tråden... Siter
Johan Luiggi Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Tror Bosnia gjerne vil ta Tyrkia pâ Onsdag og Norge tar Malta lett. Sâ da blir det EM for Norge hvis Tyrkia ikke fâr overnaturlige krefter :grin: . Siter
Andreas F Berger Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Skal ikke se bortifra det Tror nok Tyrkia kommer til å være ganske nervøse før kampen mot Bosnia, og Bosnia vil nok veldig gjerne vinne så der kan alt skje. Norge mot Malta, tja jeg vet ikke helt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.