T. Paulsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Trist uke dette har blitt for revy og skuespiller-norge. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Uff. Dette var trist. Kondolerer. Trist at Norge har mista to svært skilled skuespillere på så kort tid. Husker mye kvalitets-underholdning fra den mannen. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Mhm Nå har jo Senior Air mista den beste mekanikeren Skulle ønske han ble eldre, det kunne han blitt. Så å forlate oss som 61 åring, det er for tidlig. Men det var jo sykdom da. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Dette var trist ja, han var en av svært få norske komikere som jeg virkelig har satt pris på, KLM er noe av det beste som er laget innen norsk komedie. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Et enormt tap for norsk underholdning. En stor komiker fra den gamle skolen som har gitt meg og resten av norges befolkning ufattelig mye moro opp gjennom åra. Tusen takk Trond, du vil bli dypt savnet. Siter
Johan Luiggi Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Kunne ikke skjedd pâ et verre tidspunkt. :cry: Siter
Marius Helstad Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Neineinei... Hvordan går dette ann? Huff.. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Uff, triste greier. Kreften har krevd enda et stort ikon innen norsk Showbiz... Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Herregud... Har jo hatt det så morro med han på TV helt siden jeg var bitte liten Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Neineinei... Hvordan går dette ann? Huff.. Hvordan dette går ann? Når kreften først rammer, så hjelper det ikke om "offeret" er kjendis eller Ola Nordmann. Tragisk. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Norge har mistet sin største komiker. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Veldig trist. Dessverre er det stort sett bare komikere fra hans generasjon som får meg til å le gang på gang. Sketsjene til dagens komikere er stort sett bare morsomme første gang man ser de. D6Nwdptx4nA KLM fant på så utrolig mye genialt! Gravøl og Brødrene Dal på DVD i kveld. Siter
Ragnar Johnsen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Veldig trist. Helt klart norges beste komiker gjennom tidene. Han vil bli savnet Siter
Ivar Hestnes Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Dette var trist. Trond Kirkvaag, ingen over ingen ved siden. Han var norges beste underholder gjennom tidene. Siter
T. Paulsen Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Som det står i Dagbladet ang. Kausland og Kirkvaag. «Nå blir det moro i himmelen» Ja det er helt sikkert. Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Han var ein av dei største komikarane Noreg har hatt ja. Det var med litt blanda følelsar eg såg kveldens episode av Luftens helter som var ei av dei beste eg har sett, men samtidig vite at det var det siste programmet han har vore med i Siter
Tom Knudsen Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 «Nå blir det moro i himmelen» Helt klart.... Mine tanker til familien og folket.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.