Skrevet 17. november 2007 17 år Uff. Dette var trist. Kondolerer. Trist at Norge har mista to svært skilled skuespillere på så kort tid. Husker mye kvalitets-underholdning fra den mannen.
Skrevet 17. november 2007 17 år Mhm Nå har jo Senior Air mista den beste mekanikeren Skulle ønske han ble eldre, det kunne han blitt. Så å forlate oss som 61 åring, det er for tidlig. Men det var jo sykdom da.
Skrevet 17. november 2007 17 år Dette var trist ja, han var en av svært få norske komikere som jeg virkelig har satt pris på, KLM er noe av det beste som er laget innen norsk komedie.
Skrevet 17. november 2007 17 år Et enormt tap for norsk underholdning. En stor komiker fra den gamle skolen som har gitt meg og resten av norges befolkning ufattelig mye moro opp gjennom åra. Tusen takk Trond, du vil bli dypt savnet.
Skrevet 17. november 2007 17 år Uff, triste greier. Kreften har krevd enda et stort ikon innen norsk Showbiz...
Skrevet 17. november 2007 17 år Herregud... Har jo hatt det så morro med han på TV helt siden jeg var bitte liten
Skrevet 17. november 2007 17 år Neineinei... Hvordan går dette ann? Huff.. Hvordan dette går ann? Når kreften først rammer, så hjelper det ikke om "offeret" er kjendis eller Ola Nordmann. Tragisk.
Skrevet 17. november 2007 17 år Veldig trist. Dessverre er det stort sett bare komikere fra hans generasjon som får meg til å le gang på gang. Sketsjene til dagens komikere er stort sett bare morsomme første gang man ser de. D6Nwdptx4nA KLM fant på så utrolig mye genialt! Gravøl og Brødrene Dal på DVD i kveld.
Skrevet 17. november 2007 17 år Veldig trist. Helt klart norges beste komiker gjennom tidene. Han vil bli savnet
Skrevet 17. november 2007 17 år Dette var trist. Trond Kirkvaag, ingen over ingen ved siden. Han var norges beste underholder gjennom tidene.
Skrevet 17. november 2007 17 år Forfatter Som det står i Dagbladet ang. Kausland og Kirkvaag. «Nå blir det moro i himmelen» Ja det er helt sikkert.
Skrevet 17. november 2007 17 år Han var ein av dei største komikarane Noreg har hatt ja. Det var med litt blanda følelsar eg såg kveldens episode av Luftens helter som var ei av dei beste eg har sett, men samtidig vite at det var det siste programmet han har vore med i
Skrevet 18. november 2007 17 år «Nå blir det moro i himmelen» Helt klart.... Mine tanker til familien og folket....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.