Tom Knudsen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hun ble 60 år og mine tanker går til familien og nære kollegier... http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.622512 Siter
Marius Sparby Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Enda en av de gode gamle har gått bort Synd. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Kreft er rett og slett alt for urettferdig! Mine tanker går til familien som mistet sin kjære så tidlig. Takk for alle gode minner, Grethe! Siter
aleksander rødland Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Huff. Er trist og se når de gode gamle norske skuespillerene går bort. Mine tanker går til alle pårørende Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Takk for følge gjennom hele oppveksten og hele livet Grethe, og for alle de både flotte og festlige stundene du har gitt oss og klarte å gi oss helt inn i dine siste måneder. Hvil i fred, du og din stemme vil bli husket i lang, lang tid fremover. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Uff, dette var trist! Synd hun gikk bort så tidlig! Kreften har krevd nok et offer. :(Selv om jeg ikke er veldig gammel, har jeg hatt mye moro av hennes sketsjer og roller...! Takk for alle de morsomme stundene, Grethe! Du blir ikke glemt. Hvil i fred. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.