Jakob Jakobsen Skrevet 11. august 2001 Skrevet 11. august 2001 er det noen her som er medlem i dette VA'et? i så fall er det bra? er det noen der ute som har andre VA's å anbefale? Siter
Gjest Skrevet 11. august 2001 Skrevet 11. august 2001 VNoAF har et meget bra miljø og du får muligheten til å fly litt raskere enn de andre VA etterhvert. Fenrik Rune Valestrand Journalist Overkommandoen Siter
S.Echoff Skrevet 11. august 2001 Skrevet 11. august 2001 Hva betyr VNoAF? Overkommandoen...det høres skummelt ut [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 11. august 2001 Forfatter Skrevet 11. august 2001 VNoAF=Viritual Norwegian Air Force, er det ikke? jeg er medlem der alerede, selv om jeg ikke har flydd noe enda... har liksom ikke orket/hatt tid til å sette meg inn i det enda [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 12. august 2001 Skrevet 12. august 2001 Heisann, Joda Jakob,VNoAF står for Virtual Norwegian Airforce. Jeg kan anbefale dette VA`et på det varmeste! Er selv med og jeg stortrives! Med hilsen Oberst Tommy.S.Nilsen Stasjonssjef Bodø Hovedflystasjon VNoAF Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 15. august 2001 Forfatter Skrevet 15. august 2001 skulle akkurat til å fly fra gardermoen til bardufoss med herkules'en. etter grudige forberedelser (til og med følging av checklister! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]) var jeg omsider klar til og ta av. Alt gikk strålende, 4x-ern på. da fant jeg ut at jeg hadde starta fra feil runway, så headingen min gikk sørover. (jeg hadde ikke kommet lenger en til oslo, da) jaja, tenkte jeg, det er nå bare å snu. med autopiloten på 360 i første omgang, snudde jeg... plutselig mente jeg at jeg hørte en stalle lyd... kunne ikke skjønne hva det var... trykka W for å få bort panelet.... der ja! rett i bakken [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] .... da gadd jeg ikke mer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Stig Sandnes Skrevet 16. august 2001 Skrevet 16. august 2001 Må jo ha litt tolmodighet, selv om det ikke er noe særlig morsomt! (Har hatt tre nødlandinger til nå der motoren på F16-flyet mitt bare stoppet [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] ) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Kaptein Stig Sandnes Wingcommander 331Sq. Virtual Norwegian Air Force Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.