Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Spørs hva dere spiller da. Tenkte med en gang på 70-tallet når jeg så den der så det passer vel dårlig til ei hip-hop gruppe? :P

Skrevet

Den der var dritkul, David! :)

Når jeg ser på den og lukker øynene og legger den på et cd-cover, så ser det helproft ut med en gang! Den stilen er også veldig in når det kommer til bandlogoer for tiden, jeg ser mye fellestrekk til mange andre skikkelig gjennomførte og promoterte band når jeg ser på deres logo :) Veldig bra!

Hvordan går det med bandet egentlig? Blitt noe mer innspillinger i det siste? Jeg regner med å få høre litt av dere med tiden ;)

Skrevet
  • Forfatter

hehe, tusen takk for fine ord Alexander :). Og jeg kan bekrefte til deg Martin at vi IKKE spiller hip-hop :D

Vi har akkurat starta, og har kun 8 selvmekka sanger som er brukanes, og de er pop/rock. Mine inspirasjoner musikalsk er først og fremst Beatles, men også Led Zeppelin, Pink Floyd, AC/DC, og av nyere ting som feks Coldplay.

Vi satser på å ha noen demolåter klare på nyåret.

Skrevet

Og for en kombinasjon! :o

Dette må jeg få med meg! :) Rop ut om dere skal spille live i området en gang da, så skal jeg sørge for å få med meg det ;)

Og trenger dere en stand-in-gitarist, og ikke finner noen, så vet du hvem du skal ringe :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …