Halvdan Hellenes Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Har et annet bilde som det vises en jente i øverste etasje i vinduet. Pusejenta(.net)? :grin: Men det var et dårlig jentebilde skal jeg si det rett ut, jeg klarer ikke å se mye som minner om ei jente i det vinduet der faktisk. NB! Men en liten advarsel. Prøvde å skrive den pusejenteadressen på bildet inn i adresselinja. Før 10 sekunder hadde gått var det dukket 13 nye spyware, X ant. beskjeder om nytt drit som Ad-aware fanget opp og flere nye sider med pokerspill som var vanskelig å bli kvitt og bare spratt opp gang på gang.. Så ikke la dere som meg friste av denne pusejenta her. Ikke ta det ille opp, men all den dritten som dukket opp på den siden sier vel kanskje bittelitt om seriøsiteten og troverdigheten på akkurat dette bildet? Siter
Martin Meyer Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Altså...du må jo klare å se at det ikke er noe der. [ghosthunter]OMG?!?!? Sjekk det er et hode i vinduet øverst til venstre på inngansdøra!!! [/ghosthunter] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.