Tom Knudsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Man tror hva man vil, men det er mer mellom himmel og jord en hva vi vet deoJUBW9CI8 Siter
Martin Dahl Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det meste av det han hadde filma selv der virka ganske iscenesatt hvis du ser litt på kameraføringa Jenta i speilet var litt småekkel da Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 OOJOJ, glad jeg ikke hadde noe mat eller drikke rundt meg, ble vett skremt ett par ganger! Siter
Magnus Eliassen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Man tror hva man vil, men det er mer mellom himmel og jord en hva vi vet Det er det ingen tvil om Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ikke så uvanlig akkurat........... Sett værre! Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Tror det siste speilet er oppbrukt :confused: Siter
David Gabrielsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 synes sånne ting er kult jeg, men hadde vært litt mindre skeptisk om jeg hadde opplevd noe lignende selv. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nei, det er mye mellom himmel og jord som man ikke vet om. Helt enig i det ja Siter
Tommy Bernes Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Huff da.. Det skumleste var vel den siste med jenta i speilet, den fekk eg frysninger i kroppen av Siter
Erik Karlsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd det. Har sett og hørt Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd det. Har sett og hørt Ikke sant det er koselig å se sånt? Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Koselig vet jeg ikke om det er har hatt to slike opplevelser og siste jeg husket tilbake fra det ikke en koselig tanke som falt inn. Hvor? Nes Kirkeruiner Losby på Lørenskog Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 For helt gåsehud av å lese dette, spørs om jeg får noe søvn til i morgen :grin: Jeg hadde vel fått hjerteattack vis jeg hadde sett det :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Tom, når på dagen kan man kanskje se noe på Lørenskog? For jeg ble intressert å dra dit en tur nå Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Skal litt mer til enn dette for å overbevise meg...men jeg syns det er et interessant og spennende tema. Siter
Frode Skibrek Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd det. Har sett og hørt Ikke sant det er koselig å se sånt? Kanskje på tide å bli voksen og slutte med slike spydige kommentarer? Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd det. Har sett og hørt Ikke sant det er koselig å se sånt? Kanskje på tide å bli voksen og slutte med slike spydige kommentarer? Ok, nå ber du om det! Hva med å bli litt voksen å innse IRONI?!!!!! Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har opplevd det. Har sett og hørt Ikke sant det er koselig å se sånt? Kanskje på tide å bli voksen og slutte med slike spydige kommentarer? Kanskje det er på tide å få en sans for normal, tørr underbukse humor Frode?! ER DET MULIG?! Har prøvd å holde det inne en stund nå, men nå klarer jeg ikke holde meg lenger, og det er det sikkert flere som ikke gjør. Jeg klarer ikke kommentarene dine lenger! Unnskyld for Off-Topic Tom Siter
Erik Karlsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg vet hva jeg har sett og jeg vet hva jeg har hørt Hvis vi treffes en gang så skal jeg fortelle dere Spøkelse historier som er sanne Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Men hvordan kan man være sikker på om det man har opplevd faktisk har skjedd og ikke er et produkt av ens egen fantasi? Jeg tror veldig mange "overnaturlig" opplevelser kan forklares ved at det rett og slett er fantasien som spiller en et puss... Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Fredrik du har ett poeng. Men når man filmer ting og ikke kødder det til selv å ser noe som skjer og du faktisk er helt alene. Så tror jeg ikke det er fantasien som spiller med deg. Eller hva? Men det på den filmen Tom lenker til, så vet vi jo ikke om noe av det er seriøst da! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det er vel umulig å bevise noe som helst med film med tanke på hva man kan gjøre med filmen i ettertid, så dette er nok noe man må oppleve selv. Men selv da kan man (som Fredrik sier) ikke være sikker på at man ser noe "overnaturlig". Jeg har sett skumle ting før, men jeg er ganske sikker på at det er noe huet fremstiller når man blir redd. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nei, alt er nok ikke ren innbilning, men det kan ofte hende at man legger litt for mye i ting, eller kanskje tolker ting man ikke helt forstår til å være noe overnaturlig, selv om det egentlig er noe helt hverdagslig. Dette kommer nok mye an på hva man forventer å se\\oppleve også, om man sitter i et hus som folk sier er hjemsøkt og noe faller ned fra ei hylle vil mange automatisk tolke dette til å være noe overnaturlig, mens hvis det samme skjer hjemme på soverommet ditt så tenker man ikke noe mer over det. Men som sagt, jeg syns hele temaet er veldig interessant, selv om jeg sliter med å finne håndfaste bevis... Siter
Erik Karlsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Mange filmer som jeg har sett er fake. Jeg så en som ble filmet fra gamle lier sykehus i drammen en gang Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Mange filmer som jeg har sett er fake.Jeg så en som ble filmet fra gamle lier sykehus i drammen en gang Huff vansklig og få seg noe søvn nå.. :tired: Siter
Kai Dreyer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det er ikke lett å bevise noe som helst angående dette. Ja dette temaet er veldig intressant! Men det jeg mente med at man filmer det, er at man redigerer det jo ikke om man vil se selv om det er hjernen eller at det er ett faktum at det faktisk er noe som skjer som ikke mennesket har kontroll over. Men jeg har vært med på en del ekle ting som jeg helst vil glemme, men samtidig så oppsøker jeg dette for å finne mer ut av det. Siter
Erik Karlsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg vet om 4 steder som det sies at det spøker på. Jeg har ikke vært der selv 1. Gamle lier sykehus i Drammen prestegården i sande i vestfold Brekkeparken i Skien og Høyers hotell i skien. Ps: jeg har vært i brekkeparken, men kun på dagtid Siter
T. Paulsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 og Høyers hotell i skien Har du lyst på livslangt nervesammenbrudd er dette stedet for deg. Jeg har ikke vært der, men det har et par andre. Elvestadstuen rom 208 på det hotellet for de som vil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.