Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

OOJOJ, glad jeg ikke hadde noe mat eller drikke rundt meg, ble vett skremt ett par ganger!

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

For helt gåsehud av å lese dette, spørs om jeg får noe søvn til i morgen :grin: Jeg hadde vel fått hjerteattack vis jeg hadde sett det :grin:

Skrevet
Jeg har opplevd det. Har sett og hørt

Ikke sant det er koselig å se sånt? xD

Kanskje på tide å bli voksen og slutte med slike spydige kommentarer?

Ok, nå ber du om det! Hva med å bli litt voksen å innse IRONI?!!!!!

Skrevet
Jeg har opplevd det. Har sett og hørt

Ikke sant det er koselig å se sånt? xD

Kanskje på tide å bli voksen og slutte med slike spydige kommentarer?

Kanskje det er på tide å få en sans for normal, tørr underbukse humor Frode?!

ER DET MULIG?! Har prøvd å holde det inne en stund nå, men nå klarer jeg ikke holde meg lenger, og det er det sikkert flere som ikke gjør. Jeg klarer ikke kommentarene dine lenger!

Unnskyld for Off-Topic Tom :)

Skrevet

Fredrik du har ett poeng. Men når man filmer ting og ikke kødder det til selv å ser noe som skjer og du faktisk er helt alene. Så tror jeg ikke det er fantasien som spiller med deg. Eller hva?

Men det på den filmen Tom lenker til, så vet vi jo ikke om noe av det er seriøst da!

Skrevet

Det er vel umulig å bevise noe som helst med film med tanke på hva man kan gjøre med filmen i ettertid, så dette er nok noe man må oppleve selv. Men selv da kan man (som Fredrik sier) ikke være sikker på at man ser noe "overnaturlig". Jeg har sett skumle ting før, men jeg er ganske sikker på at det er noe huet fremstiller når man blir redd.

Skrevet

Nei, alt er nok ikke ren innbilning, men det kan ofte hende at man legger litt for mye i ting, eller kanskje tolker ting man ikke helt forstår til å være noe overnaturlig, selv om det egentlig er noe helt hverdagslig. Dette kommer nok mye an på hva man forventer å se\\oppleve også, om man sitter i et hus som folk sier er hjemsøkt og noe faller ned fra ei hylle vil mange automatisk tolke dette til å være noe overnaturlig, mens hvis det samme skjer hjemme på soverommet ditt så tenker man ikke noe mer over det. Men som sagt, jeg syns hele temaet er veldig interessant, selv om jeg sliter med å finne håndfaste bevis...

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Mange filmer som jeg har sett er fake.

Jeg så en som ble filmet fra gamle lier sykehus i drammen en gang

Huff vansklig og få seg noe søvn nå.. :tired:

Skrevet

Det er ikke lett å bevise noe som helst angående dette. Ja dette temaet er veldig intressant! Men det jeg mente med at man filmer det, er at man redigerer det jo ikke om man vil se selv om det er hjernen eller at det er ett faktum at det faktisk er noe som skjer som ikke mennesket har kontroll over. Men jeg har vært med på en del ekle ting som jeg helst vil glemme, men samtidig så oppsøker jeg dette for å finne mer ut av det.

Skrevet

Jeg vet om 4 steder som det sies at det spøker på.

Jeg har ikke vært der selv

1. Gamle lier sykehus i Drammen

prestegården i sande i vestfold

Brekkeparken i Skien

og Høyers hotell i skien.

Ps: jeg har vært i brekkeparken, men kun på dagtid

Skrevet

og Høyers hotell i skien

Har du lyst på livslangt nervesammenbrudd er dette stedet for deg.

Jeg har ikke vært der, men det har et par andre.

Elvestadstuen rom 208 på det hotellet for de som vil.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...