Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe!

Ja, da var dagen kommet Tom, husker fortsatt den dagen du skrev en PM til meg og kunne med dele at du hadde passert meg. :grin:

Det som skal være sagt er at Tom har vært svært saklig i (mesteparten :grin:) av innleggene han har postet, så her er vel beviset på at personen er godt i overkant av 100% seriøs! :)

Synes det er helt greit at enkelte diskusjoner/poster rundt innleggstallene blir slettet, men 10 000 poster er jo ett litt spessielt tall.

Nestemann på lista blir vel meg, men jeg tar meg god tid, og skal love at jeg vil komme med "det lille ekstra" når det er min tur, forsvaret hadde jo skylden for at jeg var borte fra forumet i fire måneder!

Ser fram til flere saklige og givende diskusjoner med deg! Vi snakkes kompis! :cool:

Skrevet

Jan Peder Nilsen

Stian Rolandsen

Eirik Vole Rye

Halvdan Hellenes

Paul Thomas Kvam

Takk!!!! :)

Andrew Thomsen ( Helt enig, men det var et flyforum en gang ;) )

Ivar Skaugstad ( Takk Ivar og lykke til)

Så til alle på forumet som har fått PM......

Vi snakkes.........

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Hvem blir den første over 50000? :D

Den der orker jeg ikke og tenke på engang :crazy:

Grattis Tom!

Skrevet

It had to be you, Tom. Hehe.

Rart...driver ikke noe særlig med FS lengre, men jeg er fremdeles innpå her hver bidige dag. Har kanskje noe med at jeg har vært med så lenge, så det er veldig gamle vaner som kommer inn i bildet.

Gleder meg til å se mange interessante innlegg fra deg fremover, Tom.

I salute you.

Skrevet

Takk folkens, men det er ikke mengden det kommer an på, det er minnene og marerittene he he :)

Gratulerer / kondolerer eller hva du nå vil, Tom ;\\)

Det kan vi ta over en spotte tur til Vigra eller en pizza på Napoli...

Vi snakkes Werner...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...