Jan Peder Nilsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Dette må da være rekord her på fs?? Gratulasjoner til jubilanten :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Noen som har hatt lite å gjøre oppover tiden eller? :grin: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Det skulle vell bli 3,7 innlegg per dag siden han registrerte seg Kan vell bare gratulere da Siter
David Gabrielsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 hvordan ser du det?, Jeg ser ikke telleren lengre jeg Siter
Magnus Eliassen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Telleren ligger under profilen Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jaja.. vi så jo den siste tråden (som til slutt ble stengt) der det var en til tider overopphetet debatt rundt Windows Vista. Så det fikk nok telleren til å gå gradvis fort oppover :grin: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Gratulerer Knudsen! 10.000 er endog flere tusen innlegg mer enn nr. 2 også, så her er det dårlig med konkurranse og vi får alle skjerpe oss noe skikkelig! :grin: Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Gratulerer Tom. Enda ett lite klikk på skrittelleren hos meg. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jessjess, nå kan det vel diskuteres hvor stor prosent av det som er postet som har vært nyttig, da. Ti tusen innlegg er jo ganske massivt. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Da er det vel på tide at massiv påpeking opphører også? For dette er jo som kjent et FLYsimulator forum og ikke et hetse-forum? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hehe! Ja, da var dagen kommet Tom, husker fortsatt den dagen du skrev en PM til meg og kunne med dele at du hadde passert meg. :grin: Det som skal være sagt er at Tom har vært svært saklig i (mesteparten :grin:) av innleggene han har postet, så her er vel beviset på at personen er godt i overkant av 100% seriøs! Synes det er helt greit at enkelte diskusjoner/poster rundt innleggstallene blir slettet, men 10 000 poster er jo ett litt spessielt tall. Nestemann på lista blir vel meg, men jeg tar meg god tid, og skal love at jeg vil komme med "det lille ekstra" når det er min tur, forsvaret hadde jo skylden for at jeg var borte fra forumet i fire måneder! Ser fram til flere saklige og givende diskusjoner med deg! Vi snakkes kompis! :cool: Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jan Peder Nilsen Stian Rolandsen Eirik Vole Rye Halvdan Hellenes Paul Thomas Kvam Takk!!!! Andrew Thomsen ( Helt enig, men det var et flyforum en gang ) Ivar Skaugstad ( Takk Ivar og lykke til) Så til alle på forumet som har fått PM...... Vi snakkes......... Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvem blir den første over 50000? Den der orker jeg ikke og tenke på engang :crazy: Grattis Tom! Siter
michael8210 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 It had to be you, Tom. Hehe. Rart...driver ikke noe særlig med FS lengre, men jeg er fremdeles innpå her hver bidige dag. Har kanskje noe med at jeg har vært med så lenge, så det er veldig gamle vaner som kommer inn i bildet. Gleder meg til å se mange interessante innlegg fra deg fremover, Tom. I salute you. Siter
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Gratulerer med 10.000 inlegg. Men med dette inlegg så er jo også jeg 1 skritt nermere veteranstatus, helt vilt asse. tror nesten det ... for meg. BjøRn Siter
Werner Rafteseth Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Gratulerer / kondolerer eller hva du nå vil, Tom Siter
Johan Clausen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Vi giver lige Tom et gratis indlæg allesammen, som en gave Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Takk folkens, men det er ikke mengden det kommer an på, det er minnene og marerittene he he Gratulerer / kondolerer eller hva du nå vil, Tom ;\\) Det kan vi ta over en spotte tur til Vigra eller en pizza på Napoli... Vi snakkes Werner... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Skjønte ikke helt hvorfor akkurat jeg fikk en PM men jeg svarte nå i alle fall... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 P.M. Private Message :-) :grin: Det er jo selvforklarende Andreas, Tom ønsket jo litt oppmerksomhet fra oss som ikke er så hysterisk ivrige.. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.