Skrevet 11. november 2007 17 år Forza Fugla! Endelig kom trofeèt hjem til Åråsen og Lillestrøm! :D Gratulerer alle i Lillestrøm og alle Fs.no Kanaris! Dette var deilig!
Skrevet 11. november 2007 17 år Jeg feirer heller Haugesund som klarte å komme seg så langt! Gratulerer Haugesund!
Skrevet 11. november 2007 17 år Leve Espen Søgård, Frode Kippe, Arild Sundgodt, Ollie, Tom Nordli og de andre som gjorde dagen i dag på Ullevaal til en fest!!! Dette var på tide!! Gratulerer til alle kanarier rudt i det ganske land!! :grin:
Skrevet 11. november 2007 17 år Så utrolig digg dette var! En helt syk opplevelse å stå på Ullevaal i dag! Flere enn meg som var der? Har bra vondt i halsen nå, etter to timer med synging
Skrevet 11. november 2007 17 år Det var en helt syk fest kl.20.00, da heltene ble tatt imot. ENDELIG kom det til Åråsen og Lillestrøm igjen.
Skrevet 11. november 2007 17 år Som trønder får jeg takke dere. Nå har vi en sjanse i Intertoto, og UEFA-cup neste år! Takk! :grin:
Skrevet 11. november 2007 17 år Dette er bare helt fantastisk! Jeg er stolt av å være vitne til den eksepsjonelle hedersfeiringa! Dessverre kom det også nå i kveld, VIF-fans som ville sabotere... Heldigvis sørget politiet for å føre heksejakt mot disse pøblene... :cool:
Skrevet 12. november 2007 17 år Så utrolig digg dette var! En helt syk opplevelse å stå på Ullevaal i dag! Flere enn meg som var der? Jepp! Var der! Og jeg er flau over kvaliteten på spillet. Fytterakkern! Men gullet havna gudskjelov hos riktig lag :eek:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.