Skrevet 11. november 2007 17 år Da må vi nesten gratulerere Andreas Nysveen med 18 år dagen si!!! Gratulerer!
Skrevet 11. november 2007 17 år Tusen takk for det. Nå er det bare oppkjøringen som mangler. Og med det laget vi har med snø, som for øyeblikket fylles med regn, ser morgendagens lille kjøretur litt skummel ut :crazy:
Skrevet 11. november 2007 17 år Gratulerer, og lykke til i morgen! Jeg hadde oppkjøring selv på tirsdag, gikk flott
Skrevet 11. november 2007 17 år Grattis Andreas! Lykke til med oppkjøringen, men når kommer oppflygingen da?
Skrevet 11. november 2007 17 år Gratulerer med både lappen, og da bursdagen (akkurat der er jeg kanskje litt på etterskudd) Må nok vente et år før jeg kan finansiere PPL ja
Skrevet 11. november 2007 17 år Gratulerer med dagen! Hvis han der ringer på, så ikke slipp han inn. Han bare tar alle kakene. :eek:
Skrevet 12. november 2007 17 år Må bare skryte litt nå, har ventet i evigheter på dette lissom. Endelig lappen!!! Nå kan jeg endelig bevege meg rundt i bergen uten å bli våt :grin:
Skrevet 12. november 2007 17 år Gratulerer da Hadde sensor noen kommentarer? Jeg tok av feil i en rundkjøring med påfølgende tvilsom snuoperasjon, samt en rygging som ikke var helt snorrett
Skrevet 12. november 2007 17 år Endelig lappen!!! Nå kan jeg endelig bevege meg rundt i bergen uten å bli våt :grin: Bare sørg for at du beholder den da Grattis med dagen!
Skrevet 12. november 2007 17 år Ja han syns jeg burde bevege meg utover fra innerste felt i rundkjøringer litt tidligere, slik at folk rundt kan oppfatte handlingen litt tidligere. Michael: Det skal jeg ja, har ventet alt for lenge på dette til å tulle det bort med tullete kjøring.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.