Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg, det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg :)

Skrevet
Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg' date=' det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg :)

Grattis med EOS 5D :) (EXIF)

Skrevet
  • Forfatter
Klarte ikke helt se om jeg fikk fjernet alle punktene du hadde merket av' date=' men uansett her er bildet :)

Tusen takk :cool: :)

Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg' date=' det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg :)

Grattis med EOS 5D :) (EXIF)

Hehe, er nok ikke jeg som har tatt bilde... Men hadde ikke sagt nei takk til EOS 5D nei ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …