Skrevet 11. november 2007 17 år Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg, det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg
Skrevet 11. november 2007 17 år Klarte ikke helt se om jeg fikk fjernet alle punktene du hadde merket av, men uansett her er bildet
Skrevet 11. november 2007 17 år Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg' date=' det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg Grattis med EOS 5D (EXIF)
Skrevet 11. november 2007 17 år Forfatter Klarte ikke helt se om jeg fikk fjernet alle punktene du hadde merket av' date=' men uansett her er bildet Tusen takk :cool: Er det noen som kunne tenke seg å redigere et bilde for meg' date=' det er en veldig enkel oppgave? Skal ha noen lysere felter på et bilde til å bli svarte. Har merket av på dette bildet de områdene det skal gjøres mørkere (noen steder også litt utenfor markeringene, men det er greit å se tror jeg). Her er orginalbildet . Håper noen kunne ta seg bryet for meg Grattis med EOS 5D (EXIF) Hehe, er nok ikke jeg som har tatt bilde... Men hadde ikke sagt nei takk til EOS 5D nei
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.